2016. október 23., vasárnap

15. fejezet: Sam

Sziasztok! Meghoztam a legújabb részt, habár nem nagy lelkesedéssel, mert nem kaptam sok visszajelzést az előzőhöz! :( Remélem ez a rész jobban tetszik majd! ;)
Hozzá kell tennem, hogy a napokban csak Shawn Mendes számokat hallgatok, szóval szerintem számíthattok ezentúl arra, hogy sok rész kísérődala lesz Shawn valamelyik száma! :D 


● Dal a fejezethez: Shawn Mendes - Imagination
...ALEXIS DAVIS...
Már letelt két hét úgy, hogy Benjamin Styles-nak dolgoztam. Sajnos eddig még semmi olyan dolog nem történt, ami akár csak gyanús lehetne vele kapcsolatban. Szinte az egész napját a bárban tölti - természetesen a neki leszeparált helyen -, és szinte minden idejét azzal tölti, hogy engem bámuljon, vagy velem beszélgessen a pultnál ülve. 
- Nem akarok szemtelen lenni, de ha feltart engem, akkor nem tudom rendesen elvégezni a munkámat. A főnököm pedig nem biztos, hogy örülni fog ennek. - villantottam meg egy féloldalas mosollyal a fogaimat. 
- Biztosíthatom, hogy a főnöke nem fog megorrolni önre, kedvesem. - nevetett felém Benjamin.
Az elmúlt napokban eléggé megnyíltunk egymás felé, és sokszor ugratjuk egymást. Ha valaki szem- és fültanúja lenne a kis csipkelődéseinknek, még azt gondolná, hogy flörtölünk egymással. Flörtölni. Benjamin Styles és én? Még csak az kellene! Minden egyes pillanatban, mikor meglátom, felfordul a gyomrom, és bármikor el tudnám sírni magamat, hogy a közelében kell lennem. 
- Hát remélem, ugyanis nem akarom elveszíteni az állásomat. - húztam tovább. 
- Tehát megkedvelte itt nálunk? - mosolygott rám a whiskeys pohara felett. 
- Igen. Nagyon jól érzem magam itt, mindenki nagyon kedves. - bólogattam meggyőzően. Valójában tényleg egész jó hely volt a bár, még élveztem volna a munkát is, ha nem az lenne a tulaj, aki.
- Harold? - tette fel a kérdést, amitől a hasam egy újabb bukfencet vetett, de ez a bukfenc most más volt, mint amit az említett személy apja váltott ki belőlem – Ő hogyan viselkedik? 
- Öhm... - hajtottam le a fejemet, és megjelent a szemem előtt a srác arca, a göndör haja és a csodaszép smaragd íriszek, melyek mostanában nem csillogtak úgy, ahogy szoktak. 
- Szemtelen volt vagy csúnyán beszélt önnel? - erősödött fel a hangja, ami egy kicsit megijesztett. Nem volt mérges, legalábbis nem tűnt annak, de így is rémisztő volt számomra. 
- Nem... - válaszoltam egyből – Nem szemtelen velem, és nem is beszélt csúnyán. Igazából hozzám sem szól mostanában. Egy árva szót sem...
- Majd megbékél. - rántotta meg a vállát – Most, hogy végre rászánta magát, hogy nekem dolgozzon...
- Önnek dolgozik? - vágtam a szavába ijedten. Ez lehetetlen! Nem lehet igaz, hogy Harry végül beadta a derekát, és elkezdett az apjának dolgozni. Nem így terveztem ezt az egészet. Annyira megnyugtató érzés volt, hogy nem kell Harry után is nyomoznom, erre tessék...
- Igen. - válaszolt Benjamin, és közben összehúzott szemöldökkel méregetett. Te jó ég! Nem szabadna így reagálnom a dolgokra.
- Ez remek! - kiáltottam fel, természetesen színlelve az örömömet. 
- Igen? - könnyebbült meg a férfi arca.
- Igen. - bólogattam hevesen – Hiszen Harry talán megtette ezzel az első lépést, hogy jobb viszonya legyen önnel. - mondtam meggyőzően. 
- Hmmm... - gondolkodott el a férfi – Meglehet, és tényleg remélem, hogy így lesz. Mondja csak, kedvesem! - váltott témát, mintha kellemetlen lenne neki Harry-ről, és a vele való kapcsolatáról beszélni. 
- Igen? - néztem rá érdeklődve. 
- Szombaton a házamban lesz egy rendezvény, és szeretném, ha ön is ott lenne. 
- Öhm... Rendben. - bólintottam egyből, nem is gondolva a következményekre – Mire menjek?
- Ugyan, drágám! - intett le kedvesen – Természetesen kocsit küldök önért. 
- Oké. Az itteni munkaruhámban kell lennem? - kérdeztem lazán, és a rá érkező válasz forró zuhanyként ért. 
- Tessék? - kezdett jóízűen kacagni – Miért kellene abban lennie?
- Nem kell? - néztem rá furcsán.
- Természetesen nem! Úgy látom, félreértette a meghívást! - nevetett tovább.
- A meghívást? - húztam fel a szemöldökömet. 
- Igen. Úgy értettem, hogy szeretném meghívni erre a rendezvényre, mint vendéget. 
- Ohhh... - döbbentem le hirtelen, és nem is tudtam, hogy mit mondjak. 
- Elfogadja a meghívást? 
- Hát nem is tudom, Benjamin... - hajtottam le a fejemet zavartan. Egyrészt eszem ágában sem volt elmenni az ördög katlanjába, másrészt pedig jó lett volna közelebbről is megnézni, és feltérképezni a házat, és részleteit. 
- Kérem, legalább gondolja meg... - hajolt hozzám közelebb, és megérintette a kezemet. 
- Rendben. - egyeztem bele, és már tudtam, hogy igent fogok mondani neki.
- Holnapig gondolja meg, hiszen ma már csütörtök van. - kacsintott rám, majd lehúzta a maradék italát – Most mennem kell, kedvesem. Később még benézek. 
- Viszlát! - mosolyogtam rá, és intettem egyet.
Gondolataimba merülve észre sem vettem, hogy valaki a pulthoz ült. Csütörtök délután lévén nem sok ember volt a bárban, és a színpadon is csak egy-két táncos rázta magát.
- Kaphatok egy pohár vizet? - szólalt meg a pult túlsó feléről egy hang. Ijedten néztem felé, és ekkor tudatosult bennem, hogy ki ült velem szembe. 
- Persze, azonnal! - bólintottam mosolyogva, és elé tettem a vizet. 
- Köszönöm! - viszonozta kedvesen a gesztusomat. 
- Öhm... Még nem igazán tudtunk beszélni az elmúlt hetekben. - kezdtem bele félve. Pontosabban csak tettettem a visszahúzódó kis pincérlányt. Én ennél sokkalta bátrabb vagyok. - Lexa Potter vagyok.
- Én pedig Samantha Clayton, de szólíts csak Sam-nek.
- El kell, hogy mondjam, nagyon jó vagy. Csodásan táncolsz, és lenyűgöző, amilyen magabiztossággal mozogsz odafent. - mutattam a színpad felé. Minden nap ott volt a nő, aki már első nap szemet szúrt nekem, és minden nap figyeltem őt. Irigy voltam rá, rettentő irigy. Szép volt, és olyan magabiztos, mint még soha senki, akivel eddig találkoztam. Most pedig még az is kiderült róla, hogy mennyire kedves. 
- Nahát... - nevette el magát kissé zavartan – Még soha senki nem nyilatkozott így egy sztriptíztáncosról. 
- Ugyan már... - legyintettem – Szuper vagy. Remek táncos.
- Ezt nagyon jó hallani, végre valaki a táncost veszi észre bennem, és nem az olcsó szajhát. 
- Nem vagy szajha attól, hogy táncolsz. - ráztam meg a fejemet – Zseniális vagy.
- Ugyan már. Elég legyen, mert zavarba hozol. - legyintett ismét felém – De ahogy elnézem, te sem panaszkodhatsz. Nagyon szép vagy, és jó az alakod. Nem gondoltál arra, hogy kipróbáld magad odafent? - húzta fel érdeklődve a szemöldökét – Úgy látom, nagyon megfogott a színpad.
- Ugyan már! - kacagtam jóízűen – Nekem nem menne, nem tudnék olyan szabadon mozogni.
- Ha meggondolnád magad, akkor bátran szólj nekem! Szívesen segítek! - bólintott biztatóan, és lehúzta a pohara tartalmát. 
- Nem hiszem, hogy... - kezdtem újra, de ekkor félbeszakított valaki, aki csak most érkezett, és akit eddig még nem láttam a bárba betérni. 
- Harry... - hallottam meg a saját hangomat, ami halk és rekedtes volt. Persze, hogy az volt, hiszen az előttem álló fiú ezt a hatást váltotta ki belőlem. Kiszáradt a torkom, alig kaptam levegőt és a szívem a torkomban lüktetett. Mit keres itt? 
- Szia! - biccentett felém szinte lenéző stílusban, majd az eddig velem beszélgető nő felé fordult – Szia, Sam! - köszöntötte őt is, de sokkal lelkesebben, mint engem. Arcán megjelent az a kisfiús mosoly, amit felém már hetek óta nem villantott meg. Irigy lettem.
- Szia, szépfiú! - tárta ki a karjait a nő, és szorosan vonta szinte fedetlen testéhez Harry-t – Mi járatban erre? 
- Hozzád jöttem. - kuncogott a fiú – Beszélhetünk valami eldugottabb helyen? 
- Persze, szépségem! - bólintott a nő, és felém biccentve köszönésképpen, elvonult nyomában Harry-vel. Persze a göndör srác még csak egy pillantásra sem méltatott. Csak az kötötte le a figyelmemet, ahogy Sam derekára tette a kezét, és úgy engedte be maga előtt egy hátsó ajtón. 
Irigy voltam. Rettentő irigy lettem erre a nőre, aki nem csak, hogy szép és csodálatra méltó volt, de még Harry-t is az ujja köré csavarta. Nem is csodálkoztam, hiszen csak rá kell nézni. A francba! A francba! Éreztem, hogy mindent elrontok! De miért is rágom magam ezen? Hiszen nekem a munkám, a nyomozás az első. Annak kell az elsőnek lennie! 

15 megjegyzés:

  1. Ohh én is imádom Shawn Mendest. *-* A rész pedig. Hm-hm.. Harry bébi miért ilyen? Ne legyen már ilyen undok. Amúgy.. Ki ez a csaj? Ugye nem dugnak? Mondd, hogy csak jó barátok, kérleek. :D Imádtam. Várom a jövő hetet ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) örülök, hogy ez a rész is tetszett ;) az, hogy Harry és Sam közt mi van, egyenlőre nem derül ki :D de a következő rész nagyon izgi lesz ;)

      Törlés
  2. Jajj Harry, miéééért?? De most tényleg, ezt most miért?
    Ha csak azért ilyen, mert az apjának dolgozik, az nem jó indok!
    Várom a következőt!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyugi, nyugi :) következő részben beszéli fognak :) mondjuk azt nem mondom, hogy jó légköre lesz annak a beszélgetésnek :D

      Törlés
  3. Zseniális, egyszerűen imádom ahogy írsz!! Már várom a következő részt. Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta... köszönöm szépen :) nagyon jól esik :)

      Törlés
  4. Gyorsan a folytatást, annyira jól írsz hogy eszméletlen. Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos megint csak késve tudtam elolvasni, de ahh nagyon jó!
    Beindult a történet és a szálak is aktívan mozognak, én pedig ennél izgatottabban nem is várhatnám a következő részeket. :)
    Kíváncsi vagyok Harry lépéseinek a hátterére, na meg arra a bizonyos partira amire Alexis meghívást kapott. És hmm, milyen lesz az a nem túl kellemes légkörű beszélgetés?
    Várom a folytatást, xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a szavaidat :) örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  6. Imádom olvasni, mikor jön a kövi rész? *-*
    nagyon izgalmas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök neki :) általában hétvégén próbálom hozni a részeket, de nem ígérek soha semmit inkább. ha valamiért késnék többet, azt úgyis jelzem ;)
      a 16. rész amúgy most került fel :)

      Törlés
  7. Én is imádom Shawnt!!
    És bocsánat, nekem is nagyon kevés időm volt, az előző részt is csak most olvastam, azért nem írtam :/
    Nagyon izgi, várom már a köviit! ❤
    És Harry meg Lexa ne legyenek már rosszban, remélem hamar kibékülnek! :)
    Így tovább😙😙

    VálaszTörlés
  8. Uuuuuu Shawn nekem is kedvenc! És nagyon jók a sztoriiik! láttam hogy nyáron volt az utsó bejegyzésed. Igye nem hagytad abba? 😭❤❤💖

    VálaszTörlés