2014. november 21., péntek

34. fejezet: Mintha minden rendben lenne

Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy nem volt a héten eddig rész, de nem voltam gépközelbe. Ma ezért hoztam a folytatást, ami remélem, hogy tetszik majd. Várom a véleményeket!

Emily Cook
Reggel, pontosabban akkor, mikor felébredtem, úgy pattantam ki az ágyból, mintha legalább egy fél napot átaludtam volna. Aztán ránéztem az órára, és eléggé meglepődtem, ugyanis még csak tíz óra volt. Alig aludtam négy-öt órát. Mindenről megfeledkezve indultam el a nappali felé, és még csak eszembe sem jutott, hogy ott találok valakit…pedig volt ott valaki, és én egyből ledermedtem. 
- Jó reggelt! – mosolygott rám – Nagyon korai vagy!
- Te mit keresel még mindig itt? – kérdeztem zavartan. 
- Nem találtam meg a kulcsot, és nem tudtam kimenni. 
- Ott az ajtón. – mondtam gúnyosan. 
- Ohhh… - nézett arra, és széles mosolyt villantott – Tényleg! 
- Harry! Miért vagy még itt? 
- Nem tudom! – rántotta meg a vállát – Lusta voltam hazamenni, és egy kicsit összepakoltam a buli után. 
- Nem kellett volna, Liam-ék azért jönnek át később. 
- Annyival kevesebbet kell dolgoznotok. – mosolygott – Reggelit? 
- Honnan szedtél friss pékárut, ha nem találtad meg a kulcsot? – húztam fel a szemöldökömet. 
- Jó! – nevetett zavartan – Beismerem, hogy direkt nem mentem haza. 
- Harry… - kezdtem, de ő leintett.
- Emily! Barátok vagyunk, nem? – mosolygott, én pedig hosszas gondolkodás után bólintottam egyet – Csüccs, és egyél.
- Nem is aludtál? – kérdeztem, mikor magamba tömtem az első falatot, ő pedig leült velem szembe, de nem evett, csak bámult rám. 
- Nem. Elvégre átaludtam az egész bulit, nem volt szükségem több alvásra. Meg amúgy sem ment volna… - hajtotta le a fejét. Tudtam, hogy mire céloz, így inkább eltereltem a témát. 
- Én meg már azt hittem, hogy legalább fél napot aludtam. Nem tudom, miért ébredtem fel ilyen kevés alvás után, ez nem rám vall. 
- Pedig én nem hangoskodtam. Próbáltam csendben közlekedni. – emelte fel a kezeit szórakozottan. Tényleg ennyire könnyen kezeli a helyzetet, vagy csupán úgy színlel, ahogy én?
- Talán melegem volt. Meg mernék rá esküdni, hogy mikor lefeküdtem, nem takaróztam be. – játszottam meg magam, és észrevettem, hogy rám kapja a tekintetét. Kíváncsi voltam, hogy hogyan reagál, ha felhozom a témát. 
- Tényleg? – kérdezte zavartan – Öhm… Már velem is volt ilyen. – mondta, és próbált meggyőző lenni. Én csak elmosolyodtam, és inkább nem zargattam tovább ezt a témát. 
Miután ettem egy keveset, visszamentem a szobába, és átöltöztem. Elég sok ruhám volt már itt, hiszen szinte minden nap ide menekülök. Oké, szeretem a családomat, de amit mostanában csinálnak, az már több a soknál. Az anyám alig akar iskolába engedni azóta, mióta meglátta a kávéfoltos ruháimat. Az apám pedig minden nap be akar kísérni az osztályba. Könyörgöm…Lassan tizennyolc éves leszek. Az miatt, ami történt, még nem kell kisgyerekként kezelni. Jobban aggódnak értem, mint a húgom miatt. Nem is tudom, mi lenne, ha megtudnák, hogy napok óta nem Jade-nél alszok, hanem itt, teljesen egyedül. Apropó, egyedül… Harry még mindig itt van, és nem úgy tűnik, mint aki nagyon haza akar menni. Reggel óta úgy viselkedik, mintha mind a ketten itt laknánk, és mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Ha tudná, hogy mennyire szenvedek minden egyes pillanatban, mikor véletlenül összenézünk, meghallom búgó, mély hangját, vagy a közelembe jön, és megérzem azt a jól ismert illatot, amit mindig mélyen magamba szippantottam, mikor megölelt, vagy megcsókolt. 
- Öhm… Harry? – szólaltam meg, mikor már legalább egy órája, tartva a kellő távolságot, a kanapén ültünk, egyetlen szó nélkül, és most éppen a déli híreket néztük az egyik csatornán. A délelőtt folyamán egy keveset még takarítottunk, legalábbis összeszedtük a szétszórt poharakat, és tálakat, de aztán semmi több. Valamit hagyni kell Liam-éknek is.
- Igen? – nézett rám mosolyogva.
- Nem szeretnél hazamenni? – kérdeztem óvatosan, neki pedig elkomorult az arca.
- Ha szeretnéd, akkor… - mondta, és már készült felkelni.
- Nem… - mondtam gyorsan – Nem azért, mert nem szeretném, ha itt lennél… - kezdtem, de aztán elharaptam a mondatot. Harry-nek mosolyra húzódott a szája, és erősen figyelte, hogy mivel fogom folytatni. Tényleg nem szeretném, ha elmenne? Mi a francot beszélek? 
- Tényleg? – kérdezte reménykedve. 
- Csak azért mondtam, mert Liam, Lou, Zayn és Jade nemsokára jönnek, és nem tudom, hogy...
- Hogy mit szólnának, ha itt találnának kettőnek? 
- Valami ilyesmi. – ismertem be zavartam mosolyogva. 
- Elvégre egyszer meg kell tudniuk, hogy kibékültünk…pontosabban megbocsátottál nekem. – mondta, aztán elgondolkozott – Jobban mondva remélem, hogy megbocsátottál…vagy, hogy egyszer meg fogsz. – nézett rám, én pedig zavartan elfordultam.
- Ha szeretnél, akkor maradj nyugodtan. – mondtam – Elvégre ez a te házad, és nem az enyém. Inkább nekem kéne lelépnem.
- Ne! Dehogy! Szeretném, ha maradnál. – bólintott, és közelebb ült hozzám, majd teljes testével felém fordult – Szeretnék a közeledben lenni, legalább egy légtérben hadd lehessek veled, ha már nem érhetek hozzád, és ha már soha nem lesz olyan, mint amilyen a szigeten volt. 
- Harry… Rendben, de ne beszéljünk erről, oké? Tegyünk úgy, mintha soha, semmi sem történt volna köztünk, és kezeljük egymást szimplán barátként. 
- Oké. – bólintott szomorúan – Nem hozom fel többet ezt a témát, de tudd, hogy amit tegnap este mondtam részegen, az igaz volt, és mindenre emlékszek. 
- Mindenre? – kérdeztem felhúzott szemöldökkel, és a kérdésre céloztam, amire ő nem tudott válaszolni. 
- Mindenre. – bólintott magabiztosan – És ha szeretnéd, akkor válaszolok a kérdésedre. Tiszta fejjel, és őszintén…
- Öhm… - nem tudtam, hogy mit mondjak. Elvégre volt neki egy napja átgondolni, hogy mit mondjon, és hogy mi lenne rá a helyes válasz. Egyáltalán akarom én tudni, hogy mit gondol? Azonban erre már nem volt alkalmam, ugyanis ekkor kinyílt az ajtó, és megjelent Jade, nyomában Liam-mel, Lou-val és Zayn-nel. Mikor barátnőm meglátta, hogy nem egyedül ülök a kanapén, egyből mozdulatlanná vált, és tágra nyílt szemekkel bámult felénk. Liam, Louis, és Zayn, akik eddig nevetgéltek valamin, egy pillanat alatt csendben lettek. 
- Helló! – törte meg a csendet Harry mosolyogva, azonban a többiek még mindig mozdulatlanul álltak – Itt aludtam, és gondoltam, hogy maradok és segítek nektek rendet rakni. 
- O…oké. – bólintott Liam, és beljebb tolta a többieket. Harry felkelt a kanapéról, és mivel mindenki ellenkező irányba széledt szét, Jade azonnal leült mellém, de előtte még küldött egy gyilkos pillantást Harry felé.
- Mondd, hogy nem történt semmi. – kérlelt összetett kezekkel.
- Mi? – néztem rá – Elment az eszed? Azt sem tudtam, hogy itt van. Hulla részegen aludt valamelyik szobába. Csak reggel találkoztunk, mikor felkeltem. – hazudtam. Legalábbis nem volt minden részlet igaz.
- Szerencséd van. – nézett rám szigorúan – Ne merészelj megbocsátani neki.
- Már megtörtént. – mondtam könnyedén.
- Mi vaaaan? – emelte fel a hangját Jade, és a többiek egy pillanatra felénk is kapták a fejét, de aztán Liam, gondolom, hogy nyugodtan tudjuk beszélgetni, benyomta a zenét a hifin, így esélyük sem lett volna hallani, miről is van szó. 
- Bocsánatot kért legalább ezerszer, én pedig megbocsátottam. – rántottam meg a vállamat, de aztán egyből folytattam, mert láttam, hogy meg akar szólalni – Megbocsátottam, de egyből leszögeztem, hogy eszem ágában sincs többnek lenni, mint barát. 
- És ezt ő meg is értette? – nézett rám gúnyosan.
- Persze, hiszen látod, nem? Tök normálisan viselkedik.
- Ja. Persze. Erre nagyon kíváncsi leszek. Nap, mint nap hulla részegre issza magát, mióta azt hitte, hogy Liam és te kavartok. Biztos, hogy tök könnyen vette. Ne nevettess már! 
- Mi? – néztem rá meglepetten – Iszik? Miattam?

18 megjegyzés:

  1. Aaa de jo lett:D Profi vagy:D siess a kövivel:)) ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek az eddigi részek, ügyesen írsz!! :))
    Várom a kövit!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Baromi jó, már nagyon várom a következőt!!<3 Siess!!:))

    VálaszTörlés
  4. Ááá iszonyat jó :D Jade jó barátnőként óvja Emilyt :)
    Nagyon várom a kövit és hogy mi sül ki ebből :D

    VálaszTörlés
  5. a kis huncut :D én sem mentem volna haza a helyébe, mikor fent alszik az akit szeretek, szóval megértem... :D
    esküszöm úgy megnéztem volna a többiek arcát mikor meglátták őket együtt a kanapén xD na meg a végén Emilynek is mikor kiderült hogy miatta iszik..
    egyébként nagyon szuper lett, várom a kövit *-*
    xoxo

    VálaszTörlés
  6. Uhh... Nagyon jó rész lett szerintem a vége pedig kiváltképp izgalmas! Pont itt abbahagyni?? Gonosz vagy :D

    VálaszTörlés
  7. a vége vitt mindent :D imádtam ;)

    VálaszTörlés
  8. Legjobb. Főleg a vége:D Eszméletlenül írsz. Varjuk a kövit;) ♡♡♥

    VálaszTörlés
  9. Uuuuuu <33333 már alig várom a kövit ;)) még mindig csodálatos :)

    VálaszTörlés
  10. Ahw, egyre izgibb, siess légyszi a kövivel, mert már nagyon várom. :) Puszi

    VálaszTörlés
  11. Mikor jön a kövi? Már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
  12. Uhh ez csoda jóó lett. Borzasztó jól írsz♥
    x.Bella

    VálaszTörlés
  13. Szia:) Mikor jön a kövi?:)

    VálaszTörlés
  14. Kérjük a kövit! Meghalok a folytatásért.. Gyorsan és jó sokat! Nagyon ügyesen írsz, így tovább :) Köviiit!

    VálaszTörlés
  15. Mikor lesz új rész? :O Olyan régen volt. Remélem minden rendben :)

    VálaszTörlés
  16. Drága! Hol maradsz, amikor majd meghalunk a kövi részért? Térj vissza közénk! Ez a rész is fantasztikus lett! <3 cuppcupp

    VálaszTörlés
  17. Meg sem neztem en hulye mikor rabukkantam erre a blogra, hogy befejezett - e. Valamiert abban a hitben eltem, hogy veget ert mar a tortenet. Ezt olvasom tegnap este ota megallas nelkul ( suliba muszaj volt mennem), de ma egesz delutan megint csak olvastam. Egyik fejezet utan, leptem is at az ujra. Most is ezt tettem volna, erre : " MI A SZAR?????" Egy vilag omlott ossze bennem mikor lattam, nincs is vege es meg nincs uj resz. En hulye semmit sem neztem, csak olvastam. :D Nagyon kerlek siess a kovetkezo resszel, egyszeruen odaig vagyok meg vissza a tortenettol. Eskuszom most nagyon szomoru vagyok es meglepett. Siess kerlek!!!! Nem tudom meddig birom. :(( :D
    Udv: Noemi

    VálaszTörlés
  18. Imádom!!!! Nagyon nagyon jó rész lett!!! Mikor lesz kövi rész? És Boldog Új Évet!!! :D

    VálaszTörlés