2014. február 6., csütörtök

16. fejezet: A hangfelvétel

Sziasztok! Tudom, hogy utálni fogtok, de ebben a részben most megint minden rosszra fog fordulni a szerelmeseink között. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, és előre is bocsánatot kérek a vége miatt! :)

Angelina Graham
- Az lehetetlen. Nem akarok erről többet beszélni, érted? – akadtam ki teljesen a nővérem szavaitól.
- De meg tudnak műteni, és újra látni fogsz. 
- És ha nem? 
- De mi van, ha mégis? 
- Nem akarok reménykedni. – hajtottam le a fejemet.
- Pedig most reménykedhetnél. Végre boldog vagy, és kezded visszanyerni a régi önmagadat.
- Az a lány soha nem tér vissza, ugyanis meghalt a balesetben, három éve. 
- Ez nem igaz. Látom az arcodat, mikor Harry a közeledben van. Bevallom őszintén, először nem hittem, hogy kitartana melletted, de tegnap óta elég jól kiismertem, azt hiszem. 
- Ezzel most mire célzol? Mi köze van ennek az egészhez? 
- Nem akarod őt látni? Nem akarod tudni, hogy hogyan néz ki? 
- Megérintettem az arcát, tudom, hogy milyen. – válaszoltam komoran.
- Az nem ugyan az. Nem látod a szemét, a száját, a kétszáz wattos mosolyát, a haját, amelyik minden pillanatban másfelé áll. – sorolta, és én elgondolkodtam. 
- Tényleg kétszáz wattos a mosolya? – kérdeztem nevetve. 
- Igen. De csak akkor, ha rád néz.
- Oké! – szólaltam meg egy kis gondolkodás után – Vizsgáljanak meg, és ha lehet, akkor jöhet a műtét.
- Hidd el, hogy sikerülni fog. – mondta, majd magához ölelt. Hát nagyon remélem, ugyanis nem akarok megint hiú ábrándokat kergetni.

Harry Styles
Felszabadulva siettem ki a kórházból, mosolyogva mentem végig a kövezett úton, és legszívesebben ordítottam volna örömömben. 
- Bocs. – mondtam, mikor nagy erővel belementem egy szembe jövő alakba. 
- Megbocsátok, ha békén hagyod a barátnőmet. – szólalt meg az ember, akinek nekiütköztem. Mikor tudatosodott bennem, hogy mit mondott, egyből felé fordultam. 
- Parancsolsz? – néztem rá nevetve. 
- Mit akar egy magadfajta kis sztárocska egy vak lánytól? – tárta szét a kezeit, és gúnyosan végignézett rajtam. 
- Nem hinném, hogy sok közöd lenne hozzá. – válaszoltam, majd sarkon fordultam, és ott akartam hagyni. Nem fogok ilyen idiótákkal leállni, és vitatkozni. 
- Ennyire szeretsz jótékonykodni?
- Mi van? – fordultam vissza idegesen – Ha szerinted ez jótékonykodás, akkor nagyon tévedsz. 
- Hát, akkor úgy gondolod, hogy könnyebben ágyba viszel olyat, aki nem lát? 
- Jobb lesz, ha eltűnsz innen, mielőtt beverem a képedet. – léptem hozzá közelebb, de próbáltam nyugodtnak tűnni. 
- Szereted őt? 
- És, ha igen?
- Pfff… - nevetett az arcomba – Csak szólok, hogy még szűz, úgyhogy nem biztos, hogy ki tud úgy elégíteni, ahogy azt te, művészúr elvárnád. 
- Szerinted engem érdekel? 
- Pasiból vagy, és ha nem jó a szex, akkor minek tartanád meg? Főleg te, aki bárkit megkaphatnál? 
- Nem a szexre megy ki ez az egész, de nem is tudom, hogy ezt miért neked mondom. – tekertem meg a fejemet, majd otthagytam.
- Sajnálom, hogy nem tudtam betörni neked, de sajnos nem tudtam megdugni, mert megvakult. De most, hogy talán újra látni fog, sikerül majd bejutnom a bugyijába. – kiabálta utánam. Én megtorpantam, ökölbe szorítottam a kezeimet, majd megindultam felé, és akkorát behúztam neki, egyenesen a két szeme közé, hogy majdnem eltörtek az ujjaim. 
- Ne merj a közelébe menni. – néztem le rá a földre, majd végleg otthagytam.
Beültem a kocsimba, és elhajtottam a menedzserünk irodájába.

Angelina Graham
- El sem hiszem, hogy megint itt vagyok. – sóhajtottam fel, mikor Abbie oldalán beléptem a szobámba. 
- Hugi, miért nem jössz haza?
- Én szeretek itt lenni. – mosolyogtam rá. Elvégre már három éve itt élek, nekem inkább otthonom ez, mint a családi házunk. 
- Úgysem lehetsz már itt sokáig. A műtét után látni fogsz, és muszáj lesz kiköltöznöd innen. 
- Tudom, de addig is szeretnék itt maradni. – fordultam felé mosolyogva, hogy megnyugtassam. Nem voltam még felkészülve arra, hogy hazamenjek. Meg ott van még az a lehetőség is, hogy nem sikerül a műtét. Igaz, hogy mielőtt elengedtek, az orvos azt mondta, hogy lehet segíteni a szememen, de egy vagyonba fog kerülni. Fogalmam sincs, hogy honnan szedjük össze rá a pénzt. Oké, hogy ott van az apánk, aki Oroszországban él az új családjával, de nem hinném, hogy milliókat fog küldeni nekünk, sőt, szerintem, ha akarna, akkor sem tudna. Szerettem volna még itt maradni, és nyugodtan tölteni a napjaimat. Igaz, hogy minden más lesz, mert most már nincs itt Holly, de itt van Harry, és rettentően boldog vagyok, hiszen nem haragszik rám azért, mert hazudtunk neki, és még úgy is szeretne velem lenni, hogy tudja, vak vagyok. 
- Sziasztok! – szakított ki a gondolataimból egy hang, amitől majdnem kiugrott a szívem. 
- Te meg mi a francot keresel itt? – ordította el magát a nővérem. 
- Héééé! – szólalt meg az érkező – Valamit szeretnék mutatni nektek. 
- Nem vagyunk rád kíváncsiak, tehát takarodj el innen. Semmi közöd nincs a húgomhoz. 
- Abbie! Ez rettentő fontos. – bizonygatta.
- Na ide figyelj, Josh! Két percet kapsz, se többet, se kevesebbet. – mondta Abbie.
- Az bőven elég lesz. – Josh beljebb jött, majd éreztem, hogy felém lépkedett – Angie, kicsim… - ült le mellém, és megfogta a kezemet, de én elhúztam – Tudom, hogy utálsz, de szeretném, ha boldog lennél, és ha megtudnád az igazságot. – mondta halkan, de Abbie így is meghallotta, és közbe szólt.

Abigail Graham
- Ő most nagyon boldog az új barátjával, de attól még boldogabb lenne, ha eltűnnél. – néztem rá utálatosan, és csak most vettem észre, hogy valaki rendesen elgyepálhatta, ugyanis elég nagy sebhely volt az orrán.
- Éppen az új pasijáról van szó. – szólt vissza ez a seggfej, majd elővette a telefonját – Ma találkoztam vele a kórház előtt, és beszélgetni kezdtünk. Eléggé eldurvult a helyzet, de nekem volt időm beindítani a telefonomon a hangrögzítőt, így megtudhatod, hogy ki is a te barátod valójában. – fejezte be a mondatot, majd egyet pittyent a telefonja, és elkezdődött a hangfelvétel az ő hangjával:
- Mit akarsz Angie-től? 
- Parancsolsz? 
- Csak tudd, hogy én még mindig szeretem őt, annak ellenére, hogy gyenge voltam, és nem álltam mellette három évvel ezelőtt. Te szereted őt? 
- Ez jótékonykodás.
- Te csak kihasználod? Miért csinálod ezt? 
- Nem hinném, hogy sok közöd lenne hozzá. 
- Csak meg akarod fektetni, ugye?
- És, ha igen?
- Miért csinálod ezt vele? Ő érez irántad.
- Szerinted engem érdekel? A szexre megy ki ez az egész.
- Szánalmas egy alak vagy. El fogom mondani Angie-nek, hogy csak kihasználod. 
- Jobb lesz, ha eltűnsz innen, mielőtt beverem a képedet. 
- Akkor is el fogok mondani neki mindent.
Ezután ütést, és csattanást hallottunk. Akkor ezek szerint Harry vágott be neki egyet.
Ránéztem a húgom arcára, aki holt sápadtan ült az ágyán, és könnyek csorogtak a szeméből. Minden az én hibám, hiszen én beszéltem rá arra, hogy adjon egy esély Harry-nek. Annak a Harry-nek, aki annyira kedves, és megértő volt vele, és aki ezek szerint végig hazudott, és megjátszotta magát, méghozzá nem is akár hogyan. De hogy tudta ezt megtenni? Főleg egy vak lánnyal. El sem hiszem, hogy Angie megint szenved, mikor végre úgy tűnt, hogy minden rendeződni látszik. 

14 megjegyzés:

  1. Neeeeeeeee :c hülye Josh utálom , szegény Harry :c gyorsan kövit :3

    Ölel:~Skylar~

    VálaszTörlés
  2. hát ez nem igaz...ilyen féreg valaki nem lehet...bocsi de lehet méghozzá Josh...úgy tudtam h valamit keresztbe fog tenni nekik -.- bahhhh...

    VálaszTörlés
  3. Hát, amit most mondanék Josh-ra azt nem irhatom le, mert nyomda festéket nem tűrő. Utálom, azt a mocsok disznót. Hogy hihetnek neki?
    Hozd minél hamarabb a folytatást! xxx

    VálaszTörlés
  4. neee, miért csinálod ezt??? :(( úú, úgy képen törölném Josht aztán kiherélném és élve eltemetném úgy 200 méter mélyre!!!!
    Oké, akkor most váltsunk boldogabb pillanatokra.. :D nagyon jó rész lett, és remélem hamar tisztázódik minden! :D hamar hozd a kövit! :33 xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhááá :D hát igen, azt kéne vele csinálni :D

      Törlés
  5. Egész végig ilyen volt az arcom :O MIIII?????
    Több ilyet NEE!!! :$
    Az ELEJE :D nagyon tetszett.A vége is...de...na..azért remélem rendbe jön minden!! :33
    Nessa xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsiiii. de kell az ilyen is egy történetbe :D attól izgi :D

      Törlés
  6. mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
  7. Szia !
    *Nagyon nagy sípolás a káromkodásom miatt* Jesszus !!! Miért ?!!
    De gonosz vagy de annak is kell lenni ! Jajj de imádtam ezt a részt ! ♥ *-*
    Most mi lesz velük ? Jajj, de sajnálom őket !! Hah... Na alapszövegem következik !
    Siess légyszíves a következővel ! Imádtam mint mindig !

    U.í.: Nem csalódtam benned ahogy eddig sem !

    VálaszTörlés
  8. Ez a Josh egy *****************************!!!
    Csak kavarja kavarja kavarja és kavarja a szart!!!!!!Menjen a p***ba!!!!!
    Emiatt fog Angie és Harry összeveszni!!Jesus Christ...

    VálaszTörlés