2014. február 9., vasárnap

19. fejezet: Remek ötlet

Sziasztok! A mai rész kicsivel hosszabb lett, mint az előzők. Szerintem egész jó lett, hiszen Angie élete elkezd megváltozni ebben a fejezetben! Olvassátok el, és várom a véleményeket! ;)

Harry Styles
- Na, mi van? – kérdeztem izgatottan, mikor Louis beszállt mellém a kocsiba. Ideges voltam, hiszen nem kellett valami sokat várnom rá. – Láttam kijönni Abbie-t, de inkább nem mentem oda hozzá. Túl gyorsan végeztél, kidobott? Vagy mi van? 
- Amint befogod, és nem lesz szófosásod, mondom. – intett le unott képpel. 
- Oké, mondd! 
- Nem beszéltem vele…
- Akkor mi a francért mentél be? – vágtam közbe, de leintett. 
- Nem beszéltem vele, csak Abbie-vel. Azt mondta, hogy valami felvételről hallotta, ahogy azzal a Josh gyerekkel beszéltél. 
- És? Beszéltem vele, aztán be is vágtam neki. – magyaráztam tök egyszerűen. 
- Amúgy miért vágtál be neki? Miért? Tudod, hogy nem verekedhetsz csak úgy. Bárhol lekaphat valami seggfej újságíró, aztán jönnek a cikkek a testi sértésről.
- Tudom. Ne aggódj már, nem látta senki, maximum az otthon egy-két betege.
- De mi volt? 
- Elkezdett olyanokat pofázni, hogy Angie még szűz, mert neki sem sikerült megdugnia, szóval sok minden jóra ne számítsak. Meg azt mondta, hogy most majd sikerül vele lefeküdnie, ha újra látni fog. Elborult az agyam.
- Érdekes, mert Abbie ezt pont fordítva mondta. – húzta el a száját.
- Fordítva? 
- Ja. Hallották, ahogy azt mondod a felvételen, hogy csak a szexre kell.
- Mi van? – nevettem fel kínomban – Ez most komoly? Mégis hogyan hallhatták, hogy én mondom, mikor ezt pont az a faszfej mondta. 
- Akkor meg összevágta, vagy nem t’om. – vonta meg a vállát. 
- Az lehet. – gondolkodtam el egy kicsit – És ki is nézem belőle, hogy megcsinálja. Bassza meg! – ütöttem bele a kormányba – Volt még valami? 
- Csak a doki hívta. – vonta meg a vállát – Valami olyasmiről volt szó, hogy holnapután megműtené Angie szemét. 
- Tényleg? Miért csak műtené. 
- Nem is tudom. Nem hallottam biztosra, de szerintem nincs rá pénzük. – húzta el a száját, nekem pedig remek ötletem támadt. 

Angelina Graham
Másnap, még délután is alig akartam kimászni az ágyból. Odakint esett az eső, és dörgött. Utáltam ezt az időt, mert ugyan nem láttam semmit, de tudtam, hogy minden szürkeségbe borult, és ettől még letörtebb lettem. Csak feküdtem, és hallgattam, ahogy a szél csapkodja az esőt az ablaknak.
- Szia, hugi! – nyílt ki a szobám ajtaja. 
- Szia. – ültem fel az ágyba, de nem sok erőm volt mozogni. 
- Aludtál valamit? 
- Nem sokat. 
- Hát látom. – lépkedett közelebb, majd leült mellém – Ezért szeretném, ha ma kipihennéd magad. Rendben?
- Megpróbálom, de miért olyan fontos, hogy kipihent legyek? – fordultam felé összehúzott szemekkel. 
- Mert holnap nagy nap lesz. – mondta vidáman.
- Mi lesz holnap?
- Megműtik a szemedet. 
- Tessék? – ámultam el, majd hirtelen eszembe jutott valami – Hogyan szereztél pénzt? 
- Az tök mindegy, hiszen a lényeg az, hogy hamarosan újra látni fogsz. 
- Te jó ég! – csak ennyit tudtam kinyögni, majd éreztem, hogy a könnyeim folyni kezdenek. 
- Ne sírj! – szorított magához a nővérem – Abból bőven elég volt ebben a pár napban. 
- Tudom, de ezek most örömkönnyek. – nevettem el magam. 
- Még szerencse. – pattant fel az ágyról – Figyelj csak, összepakolok neked pár cuccot, ugyanis be kell, hogy vigyelek a kórházba, még ma. 
- Nem csak holnap lesz a műtét? – kérdeztem ijedten. Egy kicsit kétségbeestem a gondolattól, hogy hamarosan talán újra látni fogok. Kiszabadulok az otthonból, és többé nem leszek elzárva. Látni fogom a napfényt, a fák leveleit, az emberek arcát, a színeket, a formákat. Kiszabadulok a sötétségből.
- De igen. Csak még vizsgálatokat akarnak csinálni előtte, meg amúgy is holnap már nagyon korán lesz a műtét. 
- Basszus! – csúszott ki belőlem. 
- Ne aggódj! Végig melletted leszek. – fogta meg a kezemet. 
Féltem. Rettentően féltem attól, hogy mi lesz akkor, ha esetleg mégsem sikerül az operáció, és nem fogok látni. Igaz, hogy már belenyugodtam az egészbe, de megint előtört bennem a remény sugara, amit hiába akartam elnyomni, nem ment. 

Harry Styles 
- Már lehet, hogy a műtőben van. – szólaltam meg tök hirtelen másnap reggel, mikor a négy barátommal bementünk a stúdióba, hogy dolgozzunk az új számokon. Láttam, hogy meglepte őket, hogy a mai napon, most először megszólaltam. Egészen eddig egy szavam sem volt, csak hallgattam őket, vagy inkább gondolkodtam. Ők nem szóltak hozzám, mert tudták, hogy nincs kedvem társalogni. 
- Honnan tudod, hogy megműtik? – nézett rám zavartan Liam, mikor belekortyolt a kávéjába. 
- Csak tudom. – rántottam meg a vállamat, és inkább a kezemben lévő gitárral kezdtem játszani, ezzel jelezve, hogy lezártam a témát. Kár is volt felhoznom.
- Menj! – szólalt meg hirtelen Zayn. 
- Mi van? – néztem rá értetlenül, nem értettem, hogy mit akar.
- Menj a kórházba! – mosolygott Niall. 
- Tényleg? És mi lesz a felvételekkel? 
- Majd később felénekled. – rántotta meg a vállát Louis – Na menj már, te casanova!
- Oké! – nagy levegőt véve felálltam az eddigi helyemről, majd minden erőmet összeszedve indultam el a kórház felé.

Abigail Graham 
Reggel nyolc óra volt. Máskor ilyenkor félig hulla vagyok a fáradtságtól, de most az izgalom elnyomott mindent. A kórház folyosóján ültem, és arra vártam, hogy mikor jön ki a doki a műtőből, és mikor mondja el, hogy hogyan sikerült Angie műtétje. 
Nem voltam egyedül, ugyanis itt volt mellettem Josh is.
- Te meg mit keresel itt? - a mellettem ülő fiú hangja térített magához. Először úgy vettem észre rajta, hogy mérges, de aztán ideges lett, majd megláttam, hogy miért ordítozik.
- Neked semmi közöd hozzá. – szólalt meg a felénk közeledő Harry – Beszélhetük? – fordult felém. Én hirtelen azt sem tudtam, hogy mi van, ezért csak zavartan bólintottam. Josh morgott valamit, majd felkelt, és otthagyott minket. Harry leült mellém, majd zavartan beszélni kezdett:
- Már bent van? 
- Aha. Már hétkor bevitték. 
- És meddig tart? 
- Nem t’om. Talán még egy-két óra. 
- Azta. – fújta ki a levegőt – És…és biztos, hogy sikerül? Mármint látni fog? 
- Igen. 
- Az jó. – még mindig a földet nézte. Talán zavarban van? Mondjuk én is abban lennék azok után, amit csinált. – És ez a Josh gyerek? Mit keres itt? Együtt vannak?
- Lehet. Nem tudom. Nem igazán értem, hogy miért ad neki még egy esélyt. Hiába magyarázom neki, hogy hamarosan minden más lesz, és megtalálja az igazit, aki tényleg szereti. 
- Aha. Tudom, hogy most ezzel rám is céloztál, pedig esküszöm, hogy én az vagyok, aki boldoggá tehetné. 
- Eddig nem úgy tűnt. 
- Te tényleg azt hiszed, hogy nekem csak azért kell, hogy lefektessem? 
- Hiába akarod magad védeni, minden egyes szavadat hallottuk. 
- Én nem tudom, hogy mit hallottatok, de én nem mondtam olyanokat. Én szeretem Angie-t! – kezdte felemelni a hangját, és az utóbbi mondatánál még rám is nézett.
- Nem úgy hangzott azon a felvételen. 
- Az eszedbe sem jutott, hogy talán nem igazi?
- Mi nem igazi?
- Mi van, ha hamisította? 
- Ugyan már! – nevettem el magam – Ezt te sem gondolod komolyan.
- De! Nagyon komolyan gondolom. Szerinted, ha nem szeretném, akkor adtam volna… – kiáltotta el magát, majd miután elharapta a mondatot, felpattant a székről – Én inkább megyek!
- Várj! – néztem rá furcsán – Mit adtál?
- Semmit! – felelte zavartan.
- Te voltál, ugye? – esett le a tantusz – Te fizetted ki a műtétet.
- Ne mondd el Angie-nek, oké? – nézett újra a szemembe – Nem hinném, hogy örülne neki. – mondta halkan, majd sarkon fordult, és lelépett. 
Basszus! Harry kifizette a húgom műtétjét, méghozzá az után, hogy ő látni sem akarta. Talán tényleg szereti?

10 megjegyzés:

  1. Lehet hogy végre kiderül hogy Josh összevágta a felvételt.....Angie újra látni fog.......Én most olyan boldog vagyok hogy ezt szavakkal nem lehet kifejezni!!!!!!!!!Hamar hozd a kövit!!!!!!!PLEASE!!!!!!!!!!!!!! ;DDDDD

    VálaszTörlés
  2. Ahh, remélem kiderül hogy Josh egy féreg és minden happy lesz :D nagyon tetszett, várom a kövit! :D xoxo

    VálaszTörlés
  3. IGEEEEEN..SZERETI!!!!!!! <3
    Nagyon kiváncsi vagyok, Angie-nek a reakciójára mikor meglátja Harryt :D *0*
    Fhpuu....:D adrenalin szint 100000 ^^
    Nessa <3

    VálaszTörlés
  4. uristeeeen nagyon jo*-* lehey tudni mikor lesz vege a blognak?:(:)

    VálaszTörlés
  5. Szia !
    Sokkot kaptam !!!!!!!!!!!!!! És te nem válaszolsz ? WTF? Bocsiii.....
    Gyerekek... Jujj most ugrálnék örömömben de ezt inkább lekopogom...
    Nem bízom el magam abban, hogy minden rendben lesz.. Még NEM ! ♣
    Nagyon tetszett ez a rész úgyhogy siess kérlek a következővel !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsiii. nem voltam gépközelbe :( a fejezetek is időzítve jöttek :)
      köszönöm amúgy, és sajnos még nem lesz minden rendben :(

      Törlés