2014. február 2., vasárnap

12. fejezet: Ki az a Harry?

Sziasztok! Tudom, hogy nagyon rövidek mostanában a fejezetek, de szerintem az izgalom kárpótol titeket. Itt is van a folytatás, amiben Angie végre magához tér. Várom a véleményeket! ;)

Angelina Graham
Mi történt? A fejem szét akar repedni, és minden egyes porcikám sajog. Miért van a lábamon kötés, és miért van belém bökve egy tű? Ez nagyon fáj.
- Angie! – hallottam meg a nővérem hangját – Hogy vagy? 
- Mi történt? Hol vagyok? 
- Kórházban, édesem. Elütött egy autó. Beverted a fejedet, és meg kellett műteni a lábadat, mert felszakadt a bőröd. 
- Nagyon fáj. – nyögtem fájdalmasan. 
- Tudom. Az előbb adtak be az infúziódba fájdalomcsillapítót, hamarosan hatni fog. Feküdj csak nyugodtan, oké? – fogta meg a kezemet. Ekkor azonban arra lettem figyelmes, hogy valaki megköszörüli a torkát a másik irányból. 
- Ki az? – kérdezem. 
- Öhm…Itt van Harry is. – suttogta Abbie, a szívem pedig ki akart ugrani. Na várjunk csak, azt mondta, hogy bevertem a fejemet, akkor miért is ne lehetne? Lehet, hogy most hülyeséget fogok csinálni, de lehet, hogy ez lesz életem legjobb döntése. 
- Ki az a Harry? – erőltetek egy értetlen kifejezést az arcomra.
- Tessék? – a nővérem hangja meglepettséget sugároz. 
- Azt mondtad, hogy itt van Harry is, nem? De ki az a Harry? 
- Édesem, nem emlékszel Harry-re? 
- Nem hinném, hogy lenne Harry nevű ismerősöm. – vonom meg a vállamat – Honnan ismerlek? – fordultam az előbbi hangforrás irányába. 
- Én… - kezdte az általam nagyon is jól ismert, most éppen kétségbeesett hang – Tényleg nem emlékszel rám? 
- Sajnálom, de nem. – rázom meg a fejemet, amire nem érkezik válasz, csak ajtócsukódást hallok – Kiment? – fordulok a nővérem felé. 
- Igen. – a válaszára csak mélyet sóhajtok – Tudod, hogy kit akarj átverni. – szólal meg idegesen – Miért kell rámhozni a frászt? 
- Tessék? 
- Húsz év alatt nem tanultad meg, hogy engem nem tudsz átverni? Miért hazudtad, hogy nem ismered? 
- Mert ez lesz a legjobb. 
- Szerinted…Én beszéltem vele, és nem te. Egész eddig itt volt, ő hozott be engem is, és hidd el, hogy nem szívesen ültem be mellé a kocsiba, mert alig tudott vezetni, annyira aggódott érted. 
- Nem baj. Nem akarom, hogy a közelemben legyen. 
- Jaj, ne csináld már! Még a hülye is látja, hogy odavagy érte, és ő is érted. 
- De én vak vagyok! – kiáltok fel. 
- De ez őt nem érdekli. 
- Hát persze…Mondod te.
- Nem. Ezt ő mondta. 
- Ugyan már, Abbie. Szerintem te sem gondolod komolyan, hogy pont velem akarna lenni. 
- Erről nem nyitok több vitát, rendben? – zárja le a témát idegesen – Öhm…Viszont van még valami. 
- Mi? – kérdezem unottan, ugyanis nem akarok többet beszélni róla. 
- A doki azt mondta, hogy reagált a…a szemed. 
- Tessék? Az lehetetlen. 
- Az orvos mondta. 
- De ez lehetetlen, nem érted? Azt mondták, hogy nem tudnak mit csinálni velem. 
- De lehet, hogy most mégis. 
- Ezt mondta is valaki, vagy ledoktoráltál pár óra alatt? 
- Nem, de három éve, a baleset után azt mondták, hogy ha reagálna a szemed, akkor van esély arra, hogy láss. 
- Hagyj békén ezzel, oké? – kezdtem ideges lenni. Nem akartam tovább hallgatni a hülye találgatásait, hiszen ez az egész lehetetlen. Nem látok, és soha többé nem is fogok. Már megbékéltem vele, és nem akarok megint reménykedni. 
- De…
- Tudod mit? Menj ki innen, oké? – kiáltom el magam, mielőtt tovább folytatná a hülyeségeit – Most!
- Oké. – válaszolja csalódottan, majd hallom, hogy becsukja maga mögött az ajtót. 

Harry Styles 
- Mi van? – kérdezte Louis aggódva, mikor már a kocsiban ülünk – Miért jöttünk el ilyen gyorsan? Elküldött? 
- Hagyjuk. – vontam meg a vállamat, és erősen tartottam magam, mert a sírás kerülgetett. Mi a franc van velem, és mit tett velem ez a csaj, hogy folyton sírni tudnék miatta? 
- Ne hagyjuk, mert látom, hogy gáz van. 
- Nem ismert fel. 
- Mi? 
- Nem emlékszik rám, oké? 
- De az hogy lehet? 
- A doki mondta, hogy beverte a fejét. 
- Ez hülyeség, és csak rád nem emlékszik? 
- Ja.
- Az lehetséges? 
- Hogy érted? Gondolom, hiszen nem emlékszik rám. – magyarázom neki úgy, mintha egy kisgyerekhez beszélnék. Miért ilyen nehéz a felfogása?
- És ha csak nem akar emlékezni rád? Vagy azt akarja, hogy azt hidd, hogy nem emlékszik? 
- Mi? Gondolod, hogy ezt megcsinálná? Én nem hiszem.
- Szerintem, nem akarja, hogy mellette legyél. 
- De miért? – ordítok fel – Miért ilyen makacs?
- Mert nem akarja, hogy egy vak lány mellett kösd le magad. 
- Szerinted ez engem érdekel? Mert kurvára nem. Nem érdekel, hogy hogyan néz ki, hogy milyen a hangja, vagy a szeme, vagy a teste. Leszarom. Nekem ő kell úgy, ahogy van!
- Akkor mondd meg neki. 
- És ha tényleg nem emlékszik? 
- Akkor meg van egy új lehetőséged, hogy beléd szeressen. – vonja meg a vállát. Mennyire igaza van már. Néha meg tudnám fojtani, de szerencsére mindig van egy-két jó ötlete.

15 megjegyzés:

  1. Eeees remelem en vagyok a legelso!:D borzasztoo jo blog istenem hogy fogom kibirni a holnapot?:'(( na mindegy harry ne adja fel!!! *--*

    VálaszTörlés
  2. Ahh, hogy tehette ezt szegény Harryvel? Remélem azért nem fogja feladni hogy megszerezze! :D imádtam, és már nagyon várom a kövit! :)) xoxo

    VálaszTörlés
  3. Na ne! Most legszivesebben kupán csapnám Angiet, hogy jöjjön helyre a gondolkodása. Nem lenne végre hajlandó meghallgatni Harryt? Hogy lehet ennyire makacs?
    Amúgy nagyon jó volt. Harryt sajnálom, nagyon megkedvelte Angiet. Remélem sikerül meggyőznie a szándékairól.
    Nagyon várom a folytatást. xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) hát igen, Angie rettentő makacs

      Törlés
  4. Szia !
    Annyi akadályt teszel elém ! Nem igaz már, hogy ezt csinálod velem !!! :D Annyira szeretem a történeted ! Jajj... Imádom és ez a rész is nagyon jó volt ! Érzem itt még sok dráma, bonyodalom és szenvedés lesz szerelemmel fűszerezve ! Huh.. Mit írjak még, hogy meggyőzzelek arra, hogy sajnálom amiért nem írtam ? Lemaradok, mint mindig... Siess a következővel !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.í.: Ja és remélem, hogy nem lesz olyan makacs Angie ! Reménykedni csak lehet, hogy látni fog ! Ha nekem lenne reményem, hogy újra lássak akkor reménykednék és mindent megtennék ennek érdekében !

      Törlés
    2. semmi gond :) tudom, hogy néha feltűnsz, ha nem is mindig, és akkor hagysz magad után nyomot ;)

      Törlés
  5. Ez fájt....</3 :D
    Mi lenne....ha Harry...odaadná az egyik szemét Angie-nek?!?!! *0*
    Itt helyben lepetéznék... :D
    Szuper rész lett, mint mindig!! :$
    xXx

    VálaszTörlés
  6. Uhh.. :D No Comment :DD Vagy mégsem.. :D Ez annyira durva volt! Mert nem engedi Angi kozel magahoz Harryt?? Mondjuk igy izgisebb.. De imadom a feszultseget meg hogy mar szinte orult modjara viselkednek a foszereploink, pedig mind a ketten legszivesebben egyutt lennenek.. :D Imaadoooom! *-* Es mar annyira varom a kovit..! Egyfolytaba csak olvasnam..;D Puszi.:Zsanii :) <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett mind a két rész! Várom a kövit!!! *.*

    VálaszTörlés