2014. február 26., szerda

3. fejezet: Csipkerózsika

Sziasztok! :) Ahogy ígértem, itt is van a legújabb fejezet. Nagyon remélem, hogy tetszik nektek, és nem fogtok bennem csalódni. Eléggé megcsappant a hozzászólások száma, de legalább pipákat kapok. ;) Köszönöm!

Harry Stlyes
Az emberek tapsoltak körülöttem, többen fütyültek, és éljeneztek. Nekem pedig zúgott a fejem, és szét akart robbanni. Csak bámultam magam elé, és fel sem akartam fogni, hogy mi történt. Igent mondott neki. Igent mondott ennek a faszfejnek. Forrt bennem a düh, és ordítani akartam, ezért jobbnak láttam, ha elhagyom a házat, és kimegyek egy kicsit levegőzni. Mégsem ronthatok neki, főleg nem Darcy szülinapján. 
Kimentem az udvarra, és leültem a padra, ami az egyik fa alatt állt. Becsuktam a szememet, és mélyeket sóhajtottam. 
- Minden oké? – a hang hallatára egyből felpattant a szemem. Niall állt előttem aggódó arccal.
- Persze. – bólintottam, mikor leült mellém. 
- Erre nem számítottam. 
- Hát én sem. Nem éppen így terveztem a visszatérésemet.
- Sajnálom, tesó. 
- Ennyire jól megvannak? Szereti egyáltalán ezt az embert? – tört ki belőlem. 
- Én…én nem tudom. Fogalmam sincs. Nem hittem volna, hogy megkéri a kezét. 
- Alig egy éve ismerik egymást. Miért pont most kellett megkérnie? Miért pont előttem? 
- Senki nem tudta, hogy itt leszel. 
- Tudom. – bólintottam szomorúan – Ezzel mindennek vége. Életem szerelmének új férje lesz, a lányomnak meg új apja. 
- Dehogy lesz új apja! Miket beszélsz? Darcy-nak te vagy az egyetlen, odavan érted. 
- Pedig meg sem érdemlem. 
- Erre nem tudok mit mondani. 
- Mondd nyugodtan, Niall. Mondd csak, hogy mekkora idióta vagyok, mikor elhagytam őket egy szó nélkül.  Mindent elrontottam. 
- Mindent azért nem. A lányod szeret téged. 
- De Angie nem. – túrtam bele idegesen a hajamba – Láttad, hogy milyen arccal nézett rám, mielőtt igent mondott?
- Amúgy nem gondoltam, hogy igent mond neki. Azt mondta, hogy soha nem akar férjhez menni. 
- Az nem csodálom azok után, amit tettem vele. 
- Lehet, hogy azért mondott igent, mert te itt voltál? – gondolkodott hangosan szőke barátom, mintha nem is lennék a közelébe.
- Gondolod? 
- Nem tudom. Lehet hülyeség, de előtte tényleg rád nézett. Mi van akkor, ha tényleg csak miattad mondott neki igent?
- Azt mondod, hogy talán még mindig van esélyem? – kezdtem reménykedni. 
- Nem tudom. – tekerte meg zavartan a fejét – Lehet. De erről egy szót se, főleg ne Abbie előtt, oké? Utál téged, és azt is utálja, hogy beszélek veled. De hát még mindig az egyik legjobb barátom vagy, szóval nem tehet ellene semmit sem. 
- Köszönöm, Niall! – mosolyogtam rá. 
- Gyere, menjünk be. – hívott maga után. 
Visszaérve a nappaliba, még mindig tartott az ünneplés, és a gratuláció-áradat. Le sem vettem a szememet Angie-ről, aki elég zavarban volt. Ebben az egyben semmit nem változott, hiszen mindig is utált a középpontban lenni. Annyira tökéletes, és annyira gyönyörű. Mégis ki hagyna el egy ilyen nőt, és a világ legszebb kisgyerekét? Én, mert én vagyok a legnagyobb idióta ezen a világon.
Leültem a kanapéra, ahol az anyám is helyet foglalt. Nem szólt semmit sem, hiszen tudta jól, hogy nem akarok most beszélni erről. Csak egy sajnálkozó pillantást küldött felém, és megfogta a kezemet. Innen figyeltem egész délután hol Darcy-t, hol Angie-t. Mind a ketten többször is rám néztek, de amíg Darcy mosolyogva integetett minden alkalommal, addig Angie mindig elkapta a tekintetét, és mással kezdett beszélni. 
Már besötétedett kint, mikor az utolsó vendég, az anyám is hazament. Én még mindig a kanapén ültem, Darcy pedig az ölemben, és az egyik ajándékba kapott játékával játszott. Úgy tettem, mintha rá koncentrálnék, de minden figyelmemet a pár méterrel odébb turbékoló pár kötötte le. 
- Én megyek, rendben? – suttogta Chad. 
- Maradj itt éjszakára! Elvégre már a vőlegényem vagy. – mondta hangosan Angie, de biztos vagyok benne, hogy azért, hogy én is halljam. 
- Nem hiszem, hogy jó ötlet. Darcy mit szólna hozzá? 
- Meg kell szoknia, hogy ezentúl mi hárman, egy család leszünk. 
- De nem pont ma. – mosolygott rá a férfi, és megcsókolta – Hidd el, hogy szeretnék itt maradni, de nem akarom, hogy Darcy-nak ez gondot okozzon. 
- Rendben. 
- Vele mi lesz? – vette még halkabbra, és felém bökött a fejével. 
- Gondolom, lelép, ez a szokása. 
- Én megyek! Hívj, ha szükséged van rám. Holnap találkozunk. 
- Oké. – bólintott Angie, majd az ajtóhoz kísérte Chad-et. 
- Viszlát, Harry! Örültem. – kiáltott vissza, én pedig csak intettem egyet. Hát én egyáltalán nem örültem, te seggfej. 

Angelina Graham
Mikor betettem Chad mögött az ajtót, nagy levegőt véve fordultam a nappali irányába. Azt kívántam, hogy bárcsak Darcy egyedül ülne a kanapén, és ne az apjával. Sajnos ez nem jött be, ugyanis még ott volt, és egyenesen rám nézett. 
- Kicsim, ideje lenne aludni. – mondtam a lányomnak, rá se nézve az őt fogó férfira. 
- Még neeee! Hadd maradjak fent még! – nyavalygott. 
- Már nagyon késő van. 
- Fogadj szót anyunak, oké? – szólalt meg Harry is, és én meglepődve néztem rá. 
- Hát jóóóó! – egyezett bele Darcy – De akkor ugye te olvasol nekem estimesét? 
- Hiszen megígértem. – kacsintott rá. 
Pár perc múlva már Darcy szobájában voltunk, ahol én segítettem neki átöltözni, és befektettem az ágyba. Közben Harry az ajtóban állt, és egész idő alatt figyelt. 
- Szép álmokat, életem! – pusziltam meg a kislányom fejét, majd az ajtó felé indultam – Odalent leszek, hogy bezárhassam utánad az ajtót. – löktem oda Harry-nek, de persze rá sem néztem. 
- Oké. – mondta, majd elindult be a szobába – Mit olvasunk? – hallottam a kérdését, miközben a folyosóról figyeltem őket. 
- Hááááááát…Anyával tegnap kezdtük el megint a Csipkerózsikát. Olvashatod azt nekem, ha szeretnéd.
- Nekem bármi megfelel, ha beengedsz magad mellé.
- Igeeen! – kiáltott fel vidáman, és odébb is ugrott, hogy az apja elférjen. Mikor leült mellé, rögtön hozzábújt, ami szerintem eléggé meglepte Harry-t, de aztán mosolyogva átölelte, és úgy kezdett bele az olvasásba. Vagyis csak kezdett volna. – Apuci!
- Igen, hercegnőm? 
- Ez ám a kedvenc mesém. 
- Tényleg? Miért?
- Mert Csipkerózsika olyan, mint anya volt, mikor nem látott. Aztán jöttél te, a herceg, aki a csókjával meggyógyította. Jóóó, tudom, hogy Csipkerózsika csak aludt, és a herceg felébresztette, de én mindig titeket képzellek oda. 
Te jó ég! Nem akartam hinni a fülemnek. Darcy tényleg ilyeneket képzel? Ránéztem Harry arcára, aki mosolyogva hallgatta őt. 
- Szerinted, ha most megcsókolnád, akkor nem lenne minden olyan, mint régen? Akkor lehet, hogy meggyógyulna a szíve. – folytatta a kislányom, nekem pedig égni kezdtek a szemeim. 
- Bárcsak ilyen egyszerű lenne. – mondta neki Harry, majd megpuszilta a fejét, és olvasni kezdte a könyvet. Előtte azonban felnézett, egyenesen a szemembe. Elmosolyogta magát, de én csak bámultam rá. Mikor magamhoz tértem, azonnal sarkon fordultam, és lementem a földszintre, hogy rendet rakjak. Vajon tudta, hogy ott állok?
Majdnem két órába telt, mire mindent elrendeztem, elpakoltam, és elmosogattam, de ő még most sem jött le az emeletről. Idegesen indultam el felfelé, mert Darcy-nak már aludnia kellene. Oké, hogy régóta nem látták egymást, de van még idejük beszélgetni, és együtt lenni. Nagy hévvel rontottam be a szobába, de ugyan ilyen gyorsan le is fékeztem. Harry még mindig magához ölelte a lányunkat, úgy aludtak mind a ketten.
Egy pillanatra eszembe jutott, hogy felébresztem, de aztán közelebb léptem hozzájuk, és betakartam őket. Közben pedig arra gondoltam, hogy mennyire jó lett volna ezt látni, az elmúlt évek minden egyes napján.

19 megjegyzés:

  1. úristeeen. esküszöm imádom a blogod. tegnap találtam, de már behoztam az összes részt. annyira lebilincselően írsz, hogy semmi sem tereli el a figyelmet a fejezetekről. Egy rendszeres olvasóval már biztosan bővültél!!! remekül írsz, csak így tovább!!!! <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) üdvözöllek itt! nagyon örülök, hogy tetszik a blogom, és annak még jobban, hogy állandó olvasóm leszel ;)

      Törlés
  2. Ohh..kár, hogy nem viszonozza annyira a szeretetét Angie, mint Harry :33 De majd el jön az ideje annak is :))
    Imádtam! *-* csak az a SEGGARC elhúzhatna a pics@ba a jeggyűrűjével!! ^^ =D
    <33
    Csók
    Nessa xoxo

    VálaszTörlés
  3. Mért siratsz mêg mindig?? Ám nagyön szuper rész volt!

    VálaszTörlés
  4. De aranyos már! Nekem Dracy-ról Holly jut eszembe. :) Ő is nagyon ranyos volt és kedves, ráadásul neki köszönhetően jött Harry és Angie össze.
    Ááááá! Nagyon várom már a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igeeeen. sokszor én is úgy érzem, mintha nem is Darcy-ról, hanem Holly-ról írnék :D

      Törlés
  5. URISTEN imádom ahogy össze kuszálod a dolgokat hogy még véletlenül se tudjuk mi fog történni. Mikor hozol új részt? És kifog derülni hogy Harry pontosan miért hagyta el őket? Nem lehetne hogy megint minden nap hozz új részt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szeretném minden nap hozni, de sajnos elég zsúfoltak lettek a napjaim, és nincs annyi időm írni. még csak 12 fejezet van meg. ezért gondoltam úgy, hogy kétnaponta lesz új rész :) szerintem így egész korrekt :)

      Törlés
  6. szia :)
    ez nagyon aranyos rész lett :D
    várom ak kövit. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
  7. sziaaa :)))
    szerintem is nagyon aranyos rész lett! :D
    olyan kis cukik voltak Harryék ahogy egymás mellett aludtak :D már nagyon kíváncsi vagyok, hogy Harry miért hagyta el őket, 3 évvel ezelőtt..
    várom a kövit :D xoxo

    VálaszTörlés
  8. Szia!:33
    Ajj annyira cuki lett a vége:) A kép is annyira aranyos!:33
    De most már kíváncsi vagyok, hogy miért hagyta ott őket:DD
    Meg azért arra is, hogy 'anno' miért bomlott fel az 1D... Remélem ez is benne lesz, de ha nem akkor se halok bele!:)
    Várom a következő részt!:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát egyenlőre nem terveztem, hogy írok a 1D felbomlásáról, de még megfontolom ;)

      Törlés
  9. Jaj de édi rész volt! :3
    Ez a Darcy...imádom... <3
    Bárcsak kisbékülne Harry és Angie....
    DE MÉG MINDIG NEM ÁRULTAD EL MIÉRT HAGYTA EL HARRY ANGIET ÉS DARCYT!!!!Nagyon meglepődtem azon hogy Angie nem ébresztette fel Harryt és nem küldte el...ehelyett betakarta őket.Kíváncsi vagyok mi lesz akkor ha Harry felébred... :D
    Hamar hozd a kövit légysziiiiiiii!!!!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hááááát... arra, hogy miért hagyta el, még várni kell egy keveset ;)

      Törlés
  10. Jesszus ket napja kezdtem hozza olvasni a blogodat es mar most itt tatzok felek hogy tul jol irsz ezert hamar vege lesz :c nagyon jo vagy igy tovabb :* *-*

    VálaszTörlés