2014. február 28., péntek

4. fejezet: Harry reggelije

Sziasztok! Meghoztam a mára ígért fejezetet, ami szerintem megint aranyos lett. Remélem, hogy tetszeni fog nektek! :) Hamarosan beindul az izgalom is! ;)

Angelina Graham
Reggel már korán felkeltem, nehogy véletlenül Harry ébredjen fel előbb. Mondjuk, nem mintha tudtam volna aludni, hiszen alig pár méterrel odébb aludt tőlem, a lányunk szobájában. Csak hét óra volt, mikor lementem a földszintre, hogy nekiálljak valami reggelit készíteni. Ahogy közeledtem a konyha felé, egyre hangosabb zörgést hallottam, és egyre jobban érezni kezdtem valamilyen jó illatot.
- Mit művelsz? – kérdeztem meglepődve a konyhában tüsténkedő férfit. 
- Szia! Azt gondoltam, hogy csinálok egy kis reggelit nektek, ha már itt aludhattam. – mondta nagy mosollyal az arcán, de én csak gyanakodva méregettem.
- Mióta csinálsz te reggelit? Először is, nem aludhattál itt, csak elaludtál Darcy mellett. Fel akartalak kelteni, de akkor ő is felébredt volna, és sehogyan sem aludt volna vissza.
- És másodszor? – nézett rám azzal a pimasz mosolyával, amivel mindig szokott. Ezt látom nem veszítette el.
- Mi másodszor? – nem értettem a kérdését.
- Azt mondtad, hogy először, gondolom, akkor van másodszor is. – nevette el magát. 
- Nincs. – mondtam bosszúsan, majd az asztalra mutattam – Azok mik? Palacsinta? Rántotta? Honnan tudsz te ilyeneket?
- Ha az ember egyedül él, akkor megtanulja a hasonló dolgokat. – mondta kissé kisebb mosollyal, és már nem nézett rám. Tehát egyedül élt eddig. 
- Nos, ezt is megtudtuk! – tört ki belőlem hirtelen. 
- Mit? – nézett rám megint, mikor letett elém egy csésze kávét – Két cukor, és tej, ugye? 
- Igen. – bólintottam. Nahát, még emlékszik? 
- Emlékszem, hogy a terhességed alatt még a kávé illatától is rosszul voltál.
- Aha. – bólintottam egyszerűen, és a kávéskanállak kezdtem játszani. 
- Tehát, mit tudtunk meg? – váltott gyorsan témát, vagyis inkább visszakanyarodott az előzőhöz.
- Azt, hogy egyedül éltél. Megnyugtató a dolog, hogy nem egy másik nő miatt hagytál el minket…mármint a lányodat. – javítottam ki magam gyorsan. 

Harry Styles
- Hidd el, hogy ha tehetném, akkor… - kezdtem a magyarázkodásba, de ekkor megjelent az ajtóban a síró Darcy, és lehajtott fejjel ölelte a macit, amit még tőlem kapott.
- Mi a baj, édesem? – guggolt le hozzá rögtön Angie. 
- Megint elment. – szipogta a kislány, és akkor esett le, hogy rám gondol.
- Nem, dehogy. Itt vagyok. – mentem oda hozzá. A hangomra egyből felkapta kis fejét, és könnyektől ragyogó szemekkel nézett rám.
- Azt hittem, hogy elmentél. – mondta még mindig szomorúan, mikor már az ölemben tartottam. 
- Mondtam, hogy többé nem hagylak itt titeket. – bíztattam, majd Angie-re pillantottam, aki gyorsan más felé kezdett nézni – Nézd, csináltam reggelit. Szereted a palacsintát?
- Nagyoooooon! – nézett rám kikerekedett szemekkel. 
- Én nemsokára hazamegyek, de visszajövök érted, ha anya megengedi. – mondtam a lányomnak, mikor éppen a második palacsintáját tömte magába. 
- Hova mész? – kérdezte kétségbeesetten. 
- Csak hazamegyek átöltözni, meg hasonló dolgok. Rendben? 
- De neked itt van a haza. Anyával, és velem. – mondta, és zavartan nézett egyszer rám, egyszer Angie-re. 
- Ez nem így működik, hercegnő. – mosolyogtam rá – Én máshol lakok, de akkor is itt leszek a közelben, oké? 
- Nem te vagy az apukám? – nézett rám, és könnyek gyűltek a szemébe. Miféle kérdés ez? Honnan jut eszébe? 
- De igen, édesem. Ő az apukád. – szólalt meg most Angie is, akit szerintem épp úgy meglepett az utóbbi kérdés, mint engem. 
- Csak, mert Chad ad anyának puszit, és nem te. Meg ő többet van itt, mint te. – magyarázta teljes komolysággal, és várokozóan a szemembe nézett. 
- Hát ez ezentúl máshogy lesz. – kacsintottam rá, és láttam, hogy Angie is rám néz. Bizony, jól hallotta. Nem fogom engedni ennek a bájgúnárnak, hogy elvegye a családomat. Akár mekkorát is hibáztam azzal, hogy elhagytam őket. 
- Az jó, mert Csipkerózsika nehogy már rossz herceget csókoljon meg! – mondta szinte felháborodva, amin nevetnem kellett, és Angie-re pillantva láttam, hogy ő is mosolyog. 
- Elmosogatok, és megyek. – mondtam már Angie-nek, de ő csak leintett. 
- Hagyd csak, majd én elmosogatok. – mondta, és már neki is látott. Úgy tűnik, nem nagyon akarja, hogy itt legyek. 
- Rendben. – bólintottam – Délután visszajövök, ha nincs más programotok. 
- Nincs.
- És hova megyünk? – kiáltott közbe Darcy.
- Az legyen meglepetés. – mosolyogtam rá, és lenyomtam neki egy puszit. 
- Csak azért kérdezem, hogy milyen ruhába menjek. – mondta teljes komolysággal. Mosolyogva figyeltem, hogy mennyire gyönyörű, és már milyen nagy. A szövegéről pedig ne is beszéljünk. Sokszor olyan, mintha én beszélnék, pedig nem is mellettem nőtt fel. 
- Te mindenben csodálatos vagy. – mondtam neki, majd Angie-re néztem – Esetleg, ha ráérsz, te is eljöhetsz velünk. 

Angelina Graham
- Nekem programom van Chad-del. – vágtam rá egyből. Eszem ágában sincs úgy mutatkoznom vele, mintha egy család lennénk. 
- Nem is igaaaaz! – szólt közbe Darcy – Hallottam, hogy este a telefonban azt mondta, hogy ma nem ér rá. 
- Te hallgatóztál? – néztem rá meglepetten. 
- Szoktam. – bólintott. Nem akartam hinni a fülemnek, de inkább csak nevetnem kellett rajta, és Harry is ezt tette. 
- Tehát? Akkor velünk jössz? – ajánlotta fel ismét, és olyan kiskutya szemekkel nézett, mint mindig, ha el akart érni nálam valamit. 
- Még nem tudom. – rántottam egyet a vállamon – Délután kiderül.
- Az is valami. – mosolygott rám, aztán lenyomott még egy puszit Darcy-nak, odasúgott neki valamit, majd elindult kifelé. 
- Mit súgott? – kérdeztem gyanakodva a lányomat, amint meghallottam a bejárati ajtót becsukódni. 
- Azt, hogy vegyelek rá téged, hogy gyere velünk délután. – mosolygott, majd a szája elé kapta a kezét – De ez titok, szóval ne mondd el senkinek. 
- Oké. – mosolyogtam el magam. Tudtam, hogy úgyis kikotyogja, ha rákérdezek, és valahogy sejtettem azt is, hogy Harry hasonlót mondott neki.
Az egész délelőtt azzal telt, hogy eltakarítottam Harry után, aki egy kisebb csatateret hagyott maga után a konyhába, majd nekiálltam az ebédnek. Eközben Darcy fel-le futkozott a szobája és az konyha között, és minden kanyar után más ruhába jelent meg. Arra volt kíváncsi, hogy melyik ruhájába menjen délután az apjával. 
- Édesem, apának bármelyik ruhában tetszeni fogsz. – nyugtattam meg, mikor már az utolsó csinos szoknyájában volt.
- Biztos? – kérdezte nyavalyogva. 
- Biztos. – nyomtam le egy puszit a homlokára, és magamhoz öleltem. 
- Hééé! Összepiszkolod a ruhámat. – tolt el magától.
- Micsoda kis királynő lettél. – néztem rá csodálkozva. Egyre jobban kezd hasonlítani az apjára, és ez nagyon megrémít. 
- Hercegnő vagyok! – javított ki. 
- Akkor legyen hercegnő. – mosolyogtam, majd visszamentem a tűzhely elé.
- Te milyen ruhába jössz? – hallottam meg a kérdését. Ránéztem a kislányomra, aki csípőre tett kézzel várta a válaszomat. 
- Én nem megyek.
- Deeeeeeeeeeeee! – kezdett hangos kiabálásba. 
- Nem. Jobb lesz kettesben apával.
- Nem. Én az anyukámat, meg az apukámat is akarom! – kiáltotta dühösen, és kiszaladt a konyhából. Hallottam, ahogy felfut a lépcsőn, és bevágja maga mögött a szobája ajtaját. Igen, ebben is tiszta apja. 

Harry Styles
Délután háromkor csengettem be az ajtón, és szinte fél perc alatt csodás látvány fogadott. 
- Szia! Gyere be! – mondta Angie közömbösen.
- Te is velünk tartasz? – tettem fel a kérdés, de jól tudtam a választ, hiszen már a sminkjéből, és a ruhájából kitaláltam. Nagyon csinos volt, na nem mintha máskor nem lenne ez. Barna nadrágot, hosszúszárú barna csizmát, fehér, kötött pulóvert, és egy szintén barna, kötött sálat viselt.
- Mivel a kedves kislányod nem állt velem szóba, amíg bele nem egyeztem, igen. – mondta, majd a közeledő Darcy-ra mutatott, aki már a nyakamba is volt. Ő is nagyon csinos volt, igazi hercegnő, de én le sem tudtam venni a szememet Angie-ről. Velünk jön, ami már egész jó jel. Talán jó úton járok a bocsánatához.

8 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a kiscsajt!!! :P *-*
    Harryt olyan jó lenne apukaként látni!! *0* ...
    Angie meg lehetne egy kicsikét kedvesebb hozzá...bár nemtudjuk miért hagyta el Harry a "családját" :))
    Izgatottan várom a következőt!!! <33
    Csók
    Nessa xoxo

    VálaszTörlés
  2. Isteeneeem ezen a kiscsajon mindig bekonnyezek:') nagyon ugyesen irod es varom az izgalmas reszeket:$ Xxpanni

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    nagyon tetszett. :DD
    és már nagyon kíváncsi vagyok a következő részre is. :DD
    puszi♥

    VálaszTörlés
  4. Ohhh, hogy én mennyire imádom azt a kiscsajt! Egyszerűen hihetetlen! Nagyon okos és tudja, hogy mit akar, ráadásül Harry kiköpött mása... Apja lánya nem is kérdés.
    Már megöl a kiváncsiság... Nagyon szeretném tudni, hogy miért hagyta el Harry a családját 3 évre. Remélem előbb-útobb kiderül.
    Hozd minél hamarabb a folytatást! xxx

    VálaszTörlés
  5. Úristen lehet hogy minden rendbe jön!!!!Nagyon jól írsz!!!!!Darcy...imádlak...
    Hamar a kövit pls! ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos volt hogy reggelit csinált a családjának. :D kár hogy Angie elutasító Harryvel... Remélem nemsokára minden rendbe jön. :DD
    Már nagyon várom a kövi részt. :D xoxo

    VálaszTörlés
  7. imádom! alig bírom ki a következő részig!!! :)) és Darcy..egyszerűen egy kis zseni ;) remélem gyorsan kibékülnek :)

    VálaszTörlés
  8. Szia !
    Régen nem írtam neked...:( Sírjak vagy nevesek ? Sírjak vagy nevesek ? Sírjak vagy nevesek...? Miért csinálod ezt ? Mérges vagyok és boldog egyszerre... De a mérgem nagyobb, mint a boldogságom.... Az igaz, ha nem történt volna az ha elhagyja őket még akkor, akkor nem is lenne történet és harcolás a szerelemért.
    Angie új élettársa... Cch... Nem nyilvánítok véleményt ! Siess a következővel !!

    VálaszTörlés