2014. február 13., csütörtök

23. fejezet: "Én megmondtam!"

Sziasztok! Ez a fejezet egy kissé rövid lett volna, így a 23., 24., és a 25. részből csináltam kettőt. Tehát egy nappal előbb lesz vége, pontosabban jövő kedden érkezik az epilógus!
Remélem, hogy izgalmas lesz ez a rész, most kezdődnek az újabb fordulatok a történetbe.

Harry Styles
A francba! Annyira gyönyörű, és látszik rajta, hogy ki van virulva. Mikor kifizettem a műtétet, pontosan ezt akartam elérni. Azt, hogy újra teljes életet élhessen, hogy boldog legyen. Most pedig látszik rajta, hogy az. Nekem is boldognak kéne lennem, hiszen ezt akartam. Nem úgy szokott lenni, hogy ha a szeretett ember boldog, akkor te is az vagy? De én nem! Nekem nem megy ez az egész, hiszen nem én tarthatom a karjaimban, és nem én csókolhatom. De ami a legrosszabb, az az, hogy gyűlöl engem. Hogy hiheti azt, hogy csak a szex miatt kell nekem? Miért nem hiszi el, hogy mindennél jobban szükségem van rá? Azt hiszi, hogy attól, mert többen ismernek, mint egy átlagos embert, azt hiszem, hogy bárkit megkaphatok? Oké, lehet, hogy úgy van, de nekem mégsem kell bárki. Én nem az vagyok, aki kihasználja ezt az egészet. Én csak egy átlagos srác vagyok, aki gyűlöli azt a szót, hogy ”híresség”. Mindig mindenki ezzel bélyegez meg, anélkül, hogy tudnák, hogy ki is vagyok valójában. 
Össze kell szednem magamat, hiszen végre hajlandó velem beszélni. Abbie szerint meg kell próbálnom újra a közelébe férkőzni, és meg kellene kedveltetnem magamat. Könnyű mondani, de mit csináljak, ha utál engem? Sőt, azt sem tudom, hogy hogyan, és mit mondjak neki. Olyan vagyok, mint a kisgyerekek, akik beijednek mindentől. Eddig könnyebben ment a vele való kommunikáció, mert valahogy én éreztem magam az erősebbnek, és én voltam a védelmező szerepében. De most, hogy lát, és szinte el tudna égetni a szemeiből áradó gyűlölettel, eléggé beijedtem. Beijedtem attól, hogy látnom kell azt, ahogy rám néz majd, mert biztos, hogy utálatot fogok látni azokban a csodaszép zöld szemekben.
- Miről van szó? – nézett rám közömbös arccal, mikor követett a klub egyik üres, hátsó folyosójára. 
- Beszélni szeretnék veled. – vettem egy mély lélegzetet, habár a szívem majdnem kiugrott. 
- Tudom. Azért jöttük ki ide, nem? 
- De. De igen.
- Tehát? Hallgatlak, de kérlek, siess, mert szeretnék visszamenni a barátaim közé. – mondta unottan, mire heves bólogatásba kezdtem. 
- Hinned kell nekem! – kezdtem végül bele, de nem éppen olyanra sikeredett, mint amilyenre megterveztem – Rettentően hiányzol, és szeretnék veled lenni. De ha te nem, természetesen azt is megértem.
- Szerinted egy olyan emberrel akarok együtt lenni, aki becsapott, és átvert? 
- Nem én vagyok az, aki átvert, Angie! Soha nem tudnálak bántani. 
- Ne akard Josh-ra fogni, rendben? Ő legalább szeret engem.
- És te is szereted őt? 
- Ő megtesz értem bármit. 
- Nem ezt kérdeztem. Szereted őt? 
- Ő számomra az igazi, elvégre vagyonokat költött a műtétemre is, és folyton velem van. 
- Pffff… - akaratlanul, de kitört belőlem a nevetés.
- Ez olyan vicces? Neki köszönhetem, hogy újra látok. Megváltoztatta az életemet. 
- Azt is neki köszönheted, hogy egy nagy hazugságban élsz.
- Fejezzük ezt be, oké? Miért is hittem azt, hogy el tudunk beszélgetni normálisan, és lezárni a kettőnk kapcsolatát? Nem tudsz mást, csak vádaskodni. 
- Lezárni a kettőnk kapcsolatát? – néztem rá zavartan, és eléggé megijedtem ettől a mondatától. 
- Igen! – bólintott –Az lesz a legjobb mindkettőnknek. 
- Tényleg? – léptem hozzá közelebb, és belenéztem a szemébe. Megfogtam a felkarját, majd végigsimítottam rajta, és a kezeit az én kezeimbe csúsztattam. Nem ellenkezett, ami talán jó jelnek számított.
- Tényleg. – próbálta kerülni a tekintetemet, és láttam rajta, hogy zavarba jött. 
- Tudom, hogy nem vagy közömbös irántam. – az egyik kezemmel elengedtem a kezét, hogy magam felé tudjam fordítani a fejét.
- Miért kell mindent elrontanod? – nézett rám fájdalmas arccal. 
- Nem rontottam el semmit. 
- De! Most is azt csinálod. – láttam, hogy megtelik a szeme könnyekkel. 
- Mire gondolsz? – mosolyogtam rá, és letöröltem a könnyeit. 
- Kedves vagy, és ugyan azt játszod, mint mikor megismerkedtünk.
- Én nem játszok, Angie! Ez vagyok én. Veled végre magam lehettem, hiszen te nem azért akartál a közelemben lenni, mert híres vagyok, hanem magamért. Azért a srácért, aki valójában vagyok. 
- Nem tudom, hogy ki vagy valójában. – tekerte meg szomorúan a fejét, az én szívem pedig meg akart szakadni. 
- Az, aki veled voltam. 
- Miért mondtál Josh-nak olyanokat? – kezdett még keservesebb sírásba.
- Nem tudom, hogy hogyan csinálta, de én nem mondtam semmi olyat. 
- Még hazudsz is, Styles? – szakított félbe minket egy hang, aminek hatására Angie távolabb lépett tőlem – Jó lenne, ha találnál magadnak valaki olyat, akit csak azért tartasz, hogy megdughasd, és leszállnál a barátnőmről, mert szerintem a tudtodra adta, hogy ő nem az, akit ki tudsz használni. 
- És ezt pont te mondod? – néztem rá gúnyosan, és kezdett eldurranni az agyam.
- Jobb lesz, ha távol tartod magad tőle. – megindult felénk, és maga mögé állította Angie-t. 
- Mert mi lesz, ha nem? – álltam a tekintetét. Komolyan azt hiszi, hogy megijedek tőle? Mit képzel ez magáról? Képes Angie szemébe hazudni, és még előttem is, aki nagyon jól tudom az igazat, meg tudja játszani magát. 
- Fiúk! – lépett közénk Angie, és a mellkasunkra tette a kezeit – Fejezzétek be, rendben? Nem akarok veszekedést. 
- Rendben. – mindkét kezemmel megfogtam a kezeit, ami még mindig a mellkasomat nyomta. Zavartan nézett rám, de én csak rámosolyogtam. 
- Engedd el! – sziszegte Josh, és megint megindult felém, félrelökve Angie-t, aki nekiesett a falnak. 
- Mit csinálsz te barom állat! – kiáltottam el magam, és Angie-hez siettem – Minden rendben?
- Fejezzétek be, oké? 
- Rendben, sajnálom. – bólintottam, majd megfogtam a kezeit, de ő elrántotta azokat. 
- Menj el! – mondta, majd felém fordult, és rám nézett. 
- Tessék? – nem akartam elhinni, hogy engem küld el. Hiszen Josh szinte fellökte, és utána magas ívből tett arra, hogy esetleg megütötte magát. 
- Szeretném, ha elmennél. – mondta halkan, majd Josh-hoz lépett, és megfogta a kezét. A seggfej gúnyosan rám mosolygott, miközben magához ölelte őt. 
- Oké. – bólintottam – Csak azért, mert te kéred, és mert mással ellentétben, én nagyon is tisztellek. – mondtam, majd otthagytam őket. 
Nem akartam elhinni, hogy mi történt. Érzetem, hogy a szemeim égni kezdenek, ezért minél gyorsabban kint akartam lenni a klubból. Minél messzebb az emberektől. 

Angelina Graham
Befejeztem a sírást, ugyanis muszáj volt. Mégsem mehettem vissza csupa könnyes szemekkel a bulizó tömegbe, meg persze itt volt Josh is, aki éppen az oldalamon sétált vissza a folyosón. 
- Mit akar tőled ez a majom? – kérdezte még mindig idegesen. 
- Nem tudom. – rántottam meg a vállamat, és valójában is ezt gondoltam, ugyanis fogalmam sincs, hogy miért töri magát ennyire, hiszen csak ki akart használni. Bárkit megkaphat magának, miért én kellek neki?
- Remélem, hogy többet nem zaklat. 
- Nem fog. Meg amúgy sem érdekel. Csak te érdekelsz. – hazudtam egy megjátszott mosoly kíséretében. 
- Figyelj csak, miért nem megyünk inkább haza, hozzám? – húzott magához, és csókolgatni kezdte a nyakamat. 
- Inkább menjünk vissza a többiekhez. – javasoltam, miközben eltoltam magamtól. Féltem tőle. Haza akar vinni magával, aminek az lenne a vége, hogy le kellene feküdnöm vele. Azt pedig nem akarom.
- Hát jó! – bólintott, de mintha idegesnek láttam volna.
- Beszélnem kell Abbie-vel, rögtön jövök! – fordultam felé, mikor visszaértünk a VIP-részlegbe. 
- Na? Hol van? – kérdezte mosolyogva a nővérem, mikor leültem mellé a pulthoz. 
- Szerintem te nagyon jól tudod! 
- Tessék? – pillantott rám zavartan. 
- Tudtad, hogy itt lesz ma, ugye? Te hívtad ide, éppen úgy, ahogy az otthonba is.
- Angie, én… - kezdte, de nem hagytam szóhoz jutni. 
- Tudtam! – csaptam a pultra, és többen is ránk figyeltek – Miért?
- Mert beszélned kellett vele! Meg kell tudnod az igazat!
- Miféle igazat? Ne kezdd már te is ezt a hülyeséget az igazságról. 
- Sajnálom! Beszéltél vele? 
- Beszéltem. 
- De ezek szerint rosszul sült el. 
- Szerencsére Josh utánam jött. – válaszoltam tovább flegmán. 
- Harry odavan érted, ugye tudod? 
- Ugyan már! – intettem le.
- Szerinted ha nem érezne irántad, akkor is felhívna engem minden nap, csak hogy tudja, mi van veled? Bárkit megkaphatna, gondolkoztál már ezen? Neki mégis te kellesz.
- Szexre. Biztos, hogy húsz éves szűz lánnyal még nem volt.
- Hallod magad? Mi a franc van veled? – kezdett Abbie is hangosabban beszélni a kelleténél – Ezt remélem, hogy te sem gondolod komolyan!
- Nem gondolok én semmit! – vetettem oda neki, miközben felkeltem a székről.
- Hova mész? 
- Elvesztem a szüzességemet, akkor talán a haverod is leszáll rólam. – mondtam, majd sarkon fordultam. Josh felé vettem az irányt, aki a haverjaival beszélgetett. – Induljunk! 
- Hova?
- Hozzád! – feleltem egyszerűen, és magam után húztam, nem is foglalkozva azzal, hogy hallottam, ahogy odasúgja a haverjainak, hogy „Én megmondtam!”.

10 megjegyzés:

  1. Uhhhhh de jó hamar a Kövit tudom , hogy csak holnap jön de már alig várom! <3

    VálaszTörlés
  2. Nee, ugye nem fogja odaadni neki a szüzességét annak a féregnek, mert ha igen akkor Josh utána tuti hogy ott fogja hagyni! :(( remélem majd jön Harry és ő lesz a megmentő! :DD nagyon jó rész lett :))), és sajnálom hogy hamar vége lesz! Egyébként lesz új történeted? :D xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, már elkezdtem az új történetet, de idő hiányában nem nagyon haladok vele, pedig van ihletem is :D tehát nem hiszem, hogy ilyen sűrűn hozom majd :(

      Törlés
  3. De..odaadja a szüzességét, ott hagyja Josh Angiet...sírni fog...és úgy jön Harry :D de akkor én....júúj..Felkeresek egy Josh nevű fiút és megölöm!!!!!!!
    Na jó remélem közbelép Harry :$$$ Nagyon remélem!! <33
    Ui.:Kár, hogy vége lesz...!?! :’)
    Ölel Nessa :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó rész lett!!Angie ne ne ne ne ne ne és ne feküdj le Joshsal!!!!!!!!!Miért nem hisz Harrynek?!?!?!?!?!Ez a Josh egy utolsó rohadt dög a világegyetemben!!!!!!Legszívesebben megkínoznám,megölném majd elásnám,kiásnám,leklónoznám és újra megölném!!!!(bocs az előző káromkodásomért) Hamar hozd a kövit!!!!!!!PLEASE!!!!!!!!! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmi gond ;) mindig örülök a véleményeknek ;)

      Törlés
  5. Juujjj én most nagyon utálom Angiet...hogy lehet ilyen makacs és vak???(ugy értem hogy nem látja át a dolgokat...) ahogy itt ültem és olvastam nagyon ideges lettem miatta....Szerintem vagy az lesz hogy lefeküdnek , josh elmegy , Angei kiborul, jön Harry, llove....vagy Ebbie szol Harrynek akivel odamennek és megmondják Angienek az igazat.....Juuuuuuj nagyon jo lett<3

    VálaszTörlés