2013. december 9., hétfő

Back to the Past: Prológus

Sziasztok! Hát nem tudom, hogy mit szóltok az előző történet végéhez, mert nem kaptam semmi visszajelzést. :( Azért még várom a hozzászólásokat az Epilógus alá.
Na de mindegy is! Ez a mai nap az új történeté, aminek a történetét, és karakterleírásait már tegnap este megtalálhattátok jobb oldalt. Remélem, hogy mindenkinek tetszeni fog majd az alapsztori, én szerettem írni. Ígérem, hogy sok izgalom lesz benne! Várlak titeket ezután is, és szívesen olvasom a véleményeket! ;)
A részek most kicsit lassabban, hétfőn, szerdán, és szombaton jönnek majd!
Itt is van a Prológus, ami nagyon rövid lett, de kezdetnek elég is ennyi.

Kellett nekünk Londonba költöznünk. Már legalább egy hónapja lakunk itt, de persze én még mindig eltévedek, és ami a legjobb, hogy elkések az első munkanapomról. Miért kellett nekem felnőnöm? Miért nem járhatok még mindig iskolába? Na jó, erről mondjuk csakis én tehetek, hiszen ki volt az az okos, és felelősségteljes felnőtt lány, aki nem akart fősulira menni, hanem inkább a munkát választotta helyette? Na ki? Hát persze, hogy én. Most meg itt bolyongok London utcáin, és fogalmam sincs, hogy merre menjek. Ha elkések, akkor szerintem nem érdemes bemennem az ajtón, ugyanis az is csoda, hogy egyáltalán behívtak interjúra. Egy ilyen híres, és neves bárba bekerülni nagyon nehéz, és csakis azért kaptam lehetőséget, mert apám új nője valami nagy kutya ezen a téren. 
Igen, apám lassan két éve randizgat egy nővel, és most miatta kellet Holmes Chapel-ből ide költöznünk. Nem adok sokat ennek a kapcsolatnak, ugyanis Miss. Nagymenő nem éppen illik össze az én visszafogott apámmal. 
- Dona Silverman! – szólt bele a telefonba az általam tárcsázott szám tulajdonosa.
- Szia! Itt Caroline! – mondom zihálva – Eltévedtem!
- Már megint? Miért nem szállsz be egy taxiba?
- Azért, mert az pénzbe kerül, és én nem vagyok milliomos, hogy arra költsek. – gúnyos volt a stílusom, és remélem, hogy rájött, hogy ezzel rá céloztam. Tudom, hogy úgy tűnik, hogy egy szemétláda vagyok, de ez a nő megérdemli. Úgysem reagál az ilyenekre.
- Merre vagy most? 
- A Wigmore Street-en…talán.
- Akkor menj tovább a Portman Square felé, és az első nagyobb utca lesz az Orchard Street. 
- Oké, megvan. Kösz. Szia. – tettem le a telefont, mielőtt még vissza tudna szólni valamit. A hideg kirázott ettől a nőtől. Elindultam abba az irányba, amit elmagyarázott a telefonba, és szerencsére a megbeszélt időponton előtt tíz perccel oda is értem. 
Átszaladtam az úton, mivel semmi nem közeledett. Csak arra lettem figyelmes, hogy bal oldalról hangos dudaszó, és fékcsikorgás hallatszik. A lábam a földbe gyökerezett, ugyanis majdnem felöklelt egy fekete Ferrari. 
- Mi a francot csinálsz, te állat? – kiáltottam rá, mikor észhez tértem. 
- Sajnálom! Nem láttalak! – ugrott ki a napszemüveges, göndör hajú fiú a kocsiból.
- Akkor ne száguldozz úgy, mint valami autóversenyző. Ez nem a versenypálya, ha nem vetted volna észre. 
- Neked meg nem kellene futkoznod az úton. Nem gondolod?
- Talán repüljek át rajta? Nincs ilyenekre időm. – pillantottam az órámra – Ha miattad elkések, és nem kapom meg a munkát, megkereslek, és kicsinállak. – mutattam rá, majd sarkon fordultam, és otthagytam. 
- Örülök, hogy találkoztunk. – kiáltott utánam nevetve, én válaszul csak felemeltem a kezemet, és a középső ujjamat a magasba tartottam. 

10 megjegyzés:

  1. szia. szerintem ez egy jó sztori lesz :) várom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy már ennyivel elnyerte a tetszésedet ;)

      Törlés
  2. Szia :) Nagyon tetszik a történeted, kíváncsian várom a folytatást! :) (bocsi hogy névtelenként írok de valamiért nem enged bejelentkezni.)puszi: Ravenna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) remélem, a folytatás is tetszeni fog ;)

      Törlés
  3. Hát ez nagyon nagy :DD imádom ..És az előző sztoridat is imádtam :))

    VálaszTörlés
  4. Várom a folytatást. Siess! xDDD
    xxx

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Szuper az új töri, már most imádom! :D Alig várom, hogy a kövit olvashassam. Puszi. :) Ja és komiztam az Epilógushoz is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam :) köszönöm <3
      örülök, hogy már ennyiből tetszik :)

      Törlés