2013. december 17., kedd

4. fejezet: Csak egy buli lesz

Sziasztok! Meghoztam a negyedik fejezetet is. Tudom, hogy nem lett valami izgalmas ez sem, de muszáj bevezetni valahogy a történetet. Ígérem, a következő fejezet már tartogat izgalmakat, és megkezdődnek a bonyodalmak is.
Várom a véleményeket!

El sem hiszem, hogy megint itt van. Miért kínoz? Miért kell emlékeztetnie arra, ami történt? Meg kellene mondanom neki, hogy ki vagyok, és akkor többet nem kellene látnom. Akkor soha többet nem jönne ide. De akarom én azt? Hiszen meg mernék rá esküdni, hogy valahol legbelül jól eső érzéssel tölt el, hogy legalább a tizedik koktélját rendeli, csak azért, hogy valamit hozzám szólhasson. Te jó ég! Miket gondolok? Nem vagyok normális.
- Caroline! – zökkentett ki egy mély hang – Ha akarsz, tarts nyugodtan szünetet. Nincs sok ember, bírjuk így is. – Gale állt mögöttem, és a csípőmre rakta a kezét, miközben hozzám beszélt. Valahogy nem zavart a közelsége, sőt…
- Akkor azt hiszem, kimegyek cigizni. – éltem a lehetőséggel. 
- Csak nyugodtan. – bólintott a fiú, majd széles mosollyal továbbállt. 
Bementem az öltözőbe, és előhalásztam a táskámból a cigimet, és az öngyújtómat. Kimentem a bár hátsó kijáratán, és rágyújtottam. Mélyen letüdőztem, ami rettentően jól esett. Nem tudom, de szerintem tényleg igaz, hogy a cigi jó hatással van az idegekre.
- Tudtad, hogy a dohányosok előbb meghalnak? – a hang majdnem halálra rémisztett.
- Most komolyan, te követsz engem? 
- Lebuktam. – emelte fel elismerően a kezeit. 
- Mi a francot akarsz tőlem? 
- Nem beszélgethetek a kedvenc pincérnőmmel? – mosolygott rám, és beletúrt göndör fürtjeibe.
- Harry, én … - kezdtem.
- Ez nem ér! Te tudod a nevemet, én meg nem tudom a tiédet!
 - A tiédet mindenki tudja. – forgattam meg a szemeimet. 
- Hogy hívnak? 
- Nem tök mindegy? Ha annyira fontos, miért nem kérdezed meg valamelyik munkatársamat?
- Az úgy nem ér! Addig nem akarom tudni a neved, amíg te magad meg nem mondod. – komolyan nézett rám. Nagyot hibázol vele, seggfej. Bárcsak megkérdezné valakitől, és akkor legalább szó nélkül eltűnne. Nem kellene többet találkoznom vele. 
- Arra várhatsz. – magam sem tudom, hogy miért ezt mondtam. Itt volt az esély, hogy megszabaduljak tőle, de nekem nem ment. Miért?
- Előbb-utóbb úgyis elmondod.
- Be kell mennem! 
- Várj még! – kapta el a kezemet. Az érintése villámcsapásként ért. Hozzámért, és én szinte sokkot kaptam. 
- Mi van már? – rántottam ki a karomat az ujjai közül. 
- Gyere el velem randizni.
- Pffff. – a nevetés kitört belőlem – Randizni? Te, meg én? 
- Igen. 
- Neked elment az eszed.
- Miért?
- Tudod mit? Keress valaki mást, akivel szórakozhatsz! – vágtam hozzá, majd visszamentem dolgozni. Vagyis csak mentem volna, ugyanis valaki elkapott az öltözőbe.
- Jobb lesz, ha leszállsz róla! – Miranda sziszegve közelített felém.
- Mi van? 
- Harry az enyém, érted?
- Nem úgy vettem észre, mintha annyira érdekelnéd. 
- Hát pedig hidd el, hogy…
- Csak, hogy megnyugtassalak,… – szakítottam félbe – …nekem nem kell tőle semmi. Ő inkább való hozzád, mint hozzám.
- Ezt jól látod! – mondta kissé megenyhülve. 
- Ja. Ő egy egoista seggfej, te meg egy elkényeztetett hisztérika vagy. – ezzel a mondatommal faképnél hagytam, és visszamentem a vendégek közé.
- Vele voltál kint, ugye? – Annie izgatott arccal nézett rám, mikor visszaértem – Toby! – fordult a mellette álló fiúhoz – Cserélnél helyet Caroline-nal egy picit? Meg akarunk beszélni valamit.
- Persze! – bólintott a fiú, és már ki is ment a pult mögül, egy tálcával a kezében. 
- Mi van? – néztem kérdőn.
- Amikor kimentél, kiment, és nem sokkal előtted ért vissza. 
- Ki?
- Harry.
- És akkor szerinted együtt voltunk kint?
- Miért nem?
- De! – adtam meg magam a faggatózásnak. 
- És mi volt? 
- Randira hívott.
- De jó! Mikor, és hova?
- Semmikor, és sehova. Nem gondolod, hogy elmegyek vele.
- De miért? Olyan jó pasi. 
- Aki egy seggfej.
- Nem is ismered.
- Igen. – mondtam leszegett fejjel – Igaz. 
Már hogy lenne igaz? Nagyon is jól tudom, hogy ki ő, és hogy milyen ember.
- Szia! Harry Styles! – arra lettem figyelmes, hogy a pulton átnyúló fiú bemutatkozik a mellettem álló Annie-nek.
- Annie Cross.
- Annie! Megkérdezed a barátnődet, hogy miért nem akar eljönni velem randizni? 
- Persze! – válaszolt boldogan a megszólított – C…
- Mert nincs kedvem. – vágtam gyorsan közbe, mielőtt Annie kimondta volna a nevemet. 
- Harry! Mi lenne, ha holnap csatlakoznál hozzánk? 
- Hova? – néztem rá zavartam a vörös lányra. Nem értettem, hogy mire céloz. 
- Hát tudoooood! – nézett rám nagy szemekkel – Holnap megyünk…öhm…izé…
- Hova? – kérdeztem újra. Már láttam, hogy mire megy ki a játék. 
- Tudjátok mit? – szólt közbe Harry, aki szerintem szintén átlátott Annie-n – Mi lenne, ha elvinnélek titeket egy szuper helyre. Ennél lehet, hogy nem jobb, mert ott nincsenek ilyen csinos pincérnők, de azért elmegy. 
- Megyünk! – kiáltott fel Annie.
- Menj csak, én kihagyom. 
- Ne mááár! Gyere! Naaaaa! Bulizzunk együtt végre!
- Jó! Legyen. – egyeztem bele. Végülis nem kettesben leszünk, így nem nevezhető randinak sem. Mindkettőnket hívott, tehát ez csak egy buli lesz. Arra meg amúgy is szükségem van, mert lassan úgy élem a napjaimat, mint egy nyugdíjas. Mondjuk nem pont azzal kéne szórakozni mennem, aki miatt ki vagyok készülve idegileg. 
- Nagyszerű! Akkor holnap értetek megyek. Kapok egy címet?
- Nem gondolod, hogy megadom a címemet. – förmedtem rá, amivel magamat is megleptem egy kicsit. 
- Szerinted be akarok törni hozzád?
- Itt az én címem! – Annie átnyújtott neki egy lapot - Gyere előbb értem, addig kiszedem belőle az övét is. 
- Szuper! – Harry elvette a papírt, és zsebre tette – Ötre legyetek készen! – mondta egy kacsintás mellett, majd megfordult, és elment. Még egy darabig iszogatott, majd fizetett Gale-nek, és lelépett a haverjaival együtt. Hogy miért tudom mindezt? Mert megint nem tudtam másra figyelni, csak rá.
- Akkor? Megadod a címed? – kérdezte Annie, mikor műszak végén átöltöztünk. 
- Meg. – fáradt voltam, és tudtam, akár mit csinálok, vagy mondok, úgysem hagy békén. 
- Annyira jó lesz. 
- Mi lesz benne jó?
- Hát egy világsztárral randizol.
- Nem lesz randi. Csak bulizni megyünk. 
- Hát peeeeersze!
- Menjünk inkább haza! Oké? – kérleltem, és elindultam ki a bárból. 
- Akkor délután találkozunk! – kiáltott Annie, és az utcán az ellenkező irányba indult.
Te jó ég! Hiszen már ma van! Ebbe az éjszakai műszakba belebolondulok. Haza kell érnem, és le kell feküdnöm. Alig lesz időm pihenni, hiszen mindjárt délután öt óra lesz, és mindjárt találkoznom kell vele.

9 megjegyzés:

  1. Olyan ügyes vagy, nagyon jó lett! Nagyon bírom Harry karakterét!

    VálaszTörlés
  2. Hello! Ez nagyon jó volt, és szerintem nem lett unalmas. Már nagyon várom, hogy kiderüljön, mit rejteget Caroline, amihez Harry-nek is köze van, nagyon kiváncsi vagyok. :P
    Hozd minél hamarabb a folytatást!

    xxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyit elárulok, hogy a 10. fejezet egy visszatekintés lesz, amiből minden kiderül ;)

      Törlés
  3. Szia !
    Nem is tudom, hogy melyik részedhez szerettem volna írni csak elment az áram... De az a rész még az Olivia-s sztori volt. Annyira hiányzik, hogy nem írsz többet róla ! Őszintén szólva hamar megbékéltem ezzel az új sztoriddal :) És 1000000000x is bocsánatot kérek amiért nem hagytam nyomot magam után ! Annyira hiányzott már a blogod !!! ♥♥♥
    Huh.. Na szóval annyira kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a "bulin" ! XD Meg tök aranyosak az új szereplők főleg ez az Annie és a fiúk is ! Meg hát minden blogba kell valami pláza picsa féle... Jajj ugye tartogatsz még meglepetéseket ?! UGYE ? Léci ! És megint remeg a kezem.. :D Mijen hamar tudok témát váltani.
    OMG -----> Most ugye van ez a dolog, hogy valamiért utálja Caroline arry-t.. ?
    Am, okééé. De miért ? Kicsúfolta vagy megcsókolta ?! Na jóóóó... Túl kíváncsi vagyok :) SIESS :) LÉCI. KÖSZI.
    Puszi Dorcsi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Harry-t...
      Mostanság már így fogok elköszönni :)
      ""Puszi Dorcsi ♥""

      Törlés
    2. sziaaa :) már hiányoltalak ;)
      hidd el, hogy rengeteg meglepetés lesz még, és nagyon meg fogtok lepődni egy-két dolgon. illetve lesz még valaki, akit nagyon utálni fogtok, és nem Miranda lesz az ;)
      örülök, hogy újra itt vagy :) ♥

      Törlés
  4. szia
    nekem nagyon tetszett ez a rész is, nem muszáj mindig fordulatosnak lennie, szerintem ezek a leíró részek is nagyon izgalmasak tudnak lenni.
    és már nagyon kíváncsi vagyok, mit követett el Harry Caroline ellen ^^

    üdv: Kata

    VálaszTörlés